Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 75 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #471
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julieke Bekijk Berichten
    Zal ik toch maar omboeken dan?Want ze komen erg veel in het nieuws de laatste periode.
    Zou ik vooral doen.

    Misschien naar Lufthansa en dan getroffen worden door een staking.

    Maar alle gekheid op een stokje wat is nou eigenlijk de kans dat het precies met jou vlucht fout gaat?
    En als je naar een ander omboekt hoe groot is die kans daar?

    Ik heb nu tig keren Arke, Tui.nl en Jetairfly gevlogen en ik heb een max vertraging gehad van minder dan 1 uur.

  2. Top | #472
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    We vliegen in januari ook voor het eerst met TUI. We hebben daarvoor wel eens met Arke gevlogen (nooit naar Florida). We zien het allemaal wel.
    We gaan ervan uit dat we van A naar B gebracht worden. Als dat een beetje op tijd is dan is het mooi meegenomen

    Als je op FlightAware de geschiedenis kijkt van de OR317 en de OR318 van de afgelopen 4 maanden dan zie je dat er wel wat schommelingen zitten in de vluchtduur maar het verschil is eerder een half uur dan een uur.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #473

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julieke Bekijk Berichten
    Net weer op het nieuws. Monstervertraging van Tuifly. Passagiers moesten op zondag in Jamaica aankomen en zullen er pas dinsdag of woensd aankomen. 2 defecte toestellen. 2 weken geleden was dit net zo. Zal ik toch maar omboeken dan?Want ze komen erg veel in het nieuws de laatste periode.
    Over welke TUIFly hebben we het hier want dit is niet de Nederlandse tak in ieder geval... TUIFly Nederland vliegt op donderdag naar Jamaica en niet op zondag.

  4. Top | #474
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #475

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julieke Bekijk Berichten
    Net weer op het nieuws. Monstervertraging van Tuifly. Passagiers moesten op zondag in Jamaica aankomen en zullen er pas dinsdag of woensd aankomen. 2 defecte toestellen. 2 weken geleden was dit net zo. Zal ik toch maar omboeken dan?Want ze komen erg veel in het nieuws de laatste periode.
    Ah. De Belgen dus.

  6. Top | #476
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Julieke komt ook uit Belgie
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #477
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Wij vliegen 20 januari heen met de Dreamliner van Amsterdam naar Orlando en op 27 januari terug van Miami met de 767-300 volgens de boeking. Is dit een foutje of gaat de Dreamliner in onderhoud? Thuis komen doen we wel maar ik vond de Dreamliner toch wel erg relaxed met een nachtvlucht.

  8. Top | #478
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Een vliegtuig is volgens mij een vliegtuig...
    Een 767 heeft toch dezelfde vlucht!
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #479

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cofun Bekijk Berichten
    Wij vliegen 20 januari heen met de Dreamliner van Amsterdam naar Orlando en op 27 januari terug van Miami met de 767-300 volgens de boeking. Is dit een foutje of gaat de Dreamliner in onderhoud? Thuis komen doen we wel maar ik vond de Dreamliner toch wel erg relaxed met een nachtvlucht.
    Klopt. TFK heeft een 1000 uurs beurtje die dag.

    Enneh. Er zit wel degelijk verschil tussen een 78 en een 76

    Op een 78:

    -lucht is schoner
    -stoelen zijn breder
    -beenruimte is meer
    -vlucht is sneller

  10. Top | #480
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Dank voor je antwoord, zoals ik al schreef het maakt niet uit hoe ik thuis kom maar mijn ervaring is dat ik na een vlucht met een Dreamliner buiten het plezierigere vlieger ook minder last van een jetlag heb. We hebben voor de terugreis premium geboekt dus zal met de ruimte best goed komen....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •