Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 75 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #401
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Even googelen brengt mij v.w.b. entertainment bij http://www.tui.nl/vliegtickets/services/entertainment
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/

  2. Top | #402
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Dus hoe ik begrijp is het niet veel soeps en je moet er ook nog voor betalen of je moet een extra klasse boeken.
    Als je economy boekt betaal je dus extra bij meer als 1 maaltijd, meer als 1 drankje, voor entertainment, je mag maar 20 kg meenemen, stoelreservering en dit is niet direct vast te leggen bij boeking. Vergeet ik nog iets?
    Bij veel maatschappen zit dit toch allemaal inbegrepen op de stoelreservering na, deze is bij veel maatschappijen betaald, bij Delta Airlines niet.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  3. Top | #403
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ik heb vorige week met Tui gevlogen en vond het zeer prettig. Het entertainment systeem heb je inderdaad niet veel aan. Je kan beter zelf een tablet meenemen en er films of series opzetten en wat spelletjes.
    Je krijgt als eerste een snack met water, daarna serveren ze de maaltijd (keuze uit kip of pasta) met water. Tussendoor komen ze ook nog een paar keer langs met water.
    Het enigste wat je onbeperkt gratis kan drinken is bekertjes met water. De rest kost extra.
    Volgens mij mag je ook 30 kilo bagage meenemen als je dit van tevoren aangeeft en betaald. Ik zag ook mensen in het vliegtuig stappen die een handbagage bijhadden die zeker 20 kg woog en veel te groot was. En dan nog klagen dat ze niet in de vakjes passen ook

  4. Top | #404
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Bij TUI is idd geen limiet aan kg's voor handbagage. Wel aan afmetingen.

  5. Top | #405
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Bij TUI is idd geen limiet aan kg's voor handbagage. Wel aan afmetingen.
    Ik twijfel wel aan het limiet van de afmeting. Ik heb handbagage gezien de langer was dan mijn grootste koffer

  6. Top | #406
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Kan iemand mij vertellen wat h et reserveren van de voorste rij stoelen van de premium comfort kost? (Ik zag dat deze nu ook een ander kleurtje hebben)

  7. Top | #407

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Voor een vlucht naar Orlando of Miami geloof ik een euro of 20. (Aannemende dat je de 787 bedoeld)
    Maar de Dreamliner naar Orlando heeft toch Star Class en geen Premium Comfort?



  8. Top | #408
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlenes Bekijk Berichten
    Kan iemand mij vertellen wat h et reserveren van de voorste rij stoelen van de premium comfort kost? (Ik zag dat deze nu ook een ander kleurtje hebben)
    Ligt aan wanneer je boekt, wij hebben nu geboekt voor aug 2017 en wij betalen € 50.00 per stoel enkele reis, dit is het goedkoopste tarief voor deze vlucht, ik zag dat de prijs inmiddels al is gestegen naar € 80.00, dus hoe langer je wacht en hoe voller de vlucht wordt des te duurder de stoelen zullen worden.

  9. Top | #409

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    beste Verhangena,

    Ze vraagt naar de prijs van de stoelreservering. Niet naar de prijs van de toeslag voor de reisklasse
    de bedragen die jij noemt zijn de klasse toeslagen en die hebben niets van doen met de stoelreservering.



  10. Top | #410
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    145

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Inderdaad, wij betalen voor komende maandag 14 Euro PP voor stoelreservering. (vooraan in economyclass)
    Onze reisverslagen staan hier : https://ruud2004.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •