Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 75 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    helaas geen internet alleen een inflight systeem op je eigen tablet

  2. Top | #22

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    De Arke vluchten in het winterseizoen 2015/2016 (start eind oktober) zullen ook uitgevoerd worden met de Boeing 787 dreamliner.
    Meer info over tijden etc volgt spoedig.



  3. Top | #23

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Tijden, zowel maandags als vrijdags, geldend vanaf eind oktober tot en met eind maart. Type 787-8 Dreamliner.

    AMS SFB SFB MIA MIA AMS
    800 1225 1355 1510 1625 715



  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Dus er gaat weer een rechtstreekse vlucht van MIA naar AMS? Niet meer via Brussel? Dat was afgelopen jaar toch niet .

  5. Top | #25

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Klopt. Op maandag en vrijdag gewoon weer een AMS SFB MIA AMS routing. Net zoals 2 jaar geleden in de winter.

    (JAF gaat in de winter op dinsdags en zaterdags naar Florida, maar met een Boeing 767-300ER)

  6. Top | #26

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Klopt. Op maandag en vrijdag gewoon weer een AMS SFB MIA AMS routing. Net zoals 2 jaar geleden in de winter.

    (JAF gaat in de winter op dinsdags en zaterdags naar Florida, maar met een Boeing 767-300ER)
    Ik heb net gekeken, maar als ik vluchten van AMS naar MIA in December wil boeken zie ik de 767 en niet de 787

  7. Top | #27

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Beste Maxamize,

    Gelduld zal beloond worden. Het is in het verleden wel vaker gebleken dat de informatie over vliegtijden en vliegtypes op de website van Arke achterhaald is en ik over recentere informatie beschik.
    Ik denk dat verschillende mede forummers me daar wel gelijk in hebben moeten geven



  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker verbeek's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Oostende Belgie
    Berichten
    91

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    b767-300er is duideljk iemand die werkt in een sector sector die luchtvaart gerelateerd is.
    Het feit dat b767-300er juiste vliegschema's heeft voor anderen ze kunnen bemachtigen is een duidelijke hint
    Eingelijk doet het er niet toe maar de info is altijd correct waarvoor nogmaals dank.
    By the way hopelijk kloppen en blijven de vliegtijden voor Jetairfly op Orlando wel.
    Volgen jaar vanuit Brussel rechtstreeks op Orlando en aankomen op de middag,zou zalig zijn.
    Als Jetairfly nu nog uit Oostende zou willen vertrekken is de droom compleet.

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Wij vliegen in November ook met Arke(Fly) vanaf Amsterdam naar Orlando Sanford. 2 Weken later terug naar Amsterdam via Miami. De tickets hebben we overigens op een gunstig moment gekocht, deze waren een stuk lager dan dat ze nu zijn.
    Maar in mijn boeking staat (voorlopig) ook nog een 767. Zou leuk zijn als het straks de Dreamliner zou worden, want daar zijn ze bij Arke zo trots op dan ik nieuwsgierig ben

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    @Mikevrind

    Zou zeker leuk zijn Mike ! Wij hadden de derde dream(driem)liner van arke op 4 mei 2015. Ooke onze terugvlucht was met dezelfde machine. Wij vonden het een wereld van verschil vergelijkend met andere machine's wat ons het meest opviel was het geringe geluid van de motoren. Een aanwinst voor de luchtvaart.

    alvast een hele fijne vakantie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •