Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 75 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #191
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Stoelen in de premium/star zijn breder. Leuningen kunnen daar zoals gezegd inderdaad niet omgoog
    Bedankt, dat ga ik even opzoeken.

  2. Top | #192

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Opzoeken?
    Het antwoord js toch al gegeven?

    Of bedoel je de stoelbreedtrs?
    Premium 47 cm
    Star 48 cm

  3. Top | #193
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Wellicht is de vraag al gesteld maar ik kan hem niet vinden in dit onderwerp. Kun je als je van AMS naar MIA vliegt tijdens de tussenstop in Sanford uitstappen (doe je toch om door customs te gaan) en daar (als je alleen handbagage hebt) het vliegveld uit lopen (dus in Orlando blijven) en niet doorvliegen naar Miami. De terugvlucht gaat via Miami terug naar Amsterdam dus daar stap je dan weer op. Op internet (bij Arke) kun je zien dat het kan, maar als ik Tui raadpleeg zeggen ze dat kan niet want het is een noshow als je niet meegaat van sanford naar miami en wordt je hele ticket gecanceld.

  4. Top | #194

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Het laatste is correct. Waarom boek je niet gewoon AMS-SFB en MIA-AMS in plats van zo moeilijk te doen?
    Als je AMS-MIA en MIA-AMS boekt en je gaat in SFB van boord, dan is het stuk SFB-MIA no show en wordt inderdaad je retour ticket gecanceld. (Net zoals bij iedere andere maatschappij als je een deel van het traject niet aflegt, mooiste voorbeeld is KLM, bij vertrek vanaf Brussel vaak goedkoper, maar dan pas in Amsterdam opstappen is niet toegestaan)



  5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Bedankt voor het snelle antwoord, ticket is al geboekt en ik was reis aan het voorbereiden vandaar dat dit ene optie zou zijn geweest.

  6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Opzoeken? Het antwoord js toch al gegeven? Of bedoel je de stoelbreedtrs? Premium 47 cm Star 48 cm
    Ik bedoelde inderdaad de stoelbreedte .

  7. Top | #197
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Beste b767-300er,

    heb jij misschien enig idee wanneer we de vliegtijden van arke, 2016 kunnen verwachten?

    verbeter me als ik het fout heb, maar TUI vliegt alleen toch met de dreamliner? En niet meer met de 737/767 toch?

    als ik via de site wil uppgraden kan ik alleen naar premium boeken, ga ik dan automatisch naar starr class in de dreamliner of zie ik dat verkeerd? Wij hebben nog niks geboekt.
    Laatst gewijzigd door jens; 10-11-15 om 21:00.

  8. Top | #198

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ik neem aan dat je het over de zomer van 2016 hebt (eind maart of verder?) want de wintertijden zijn al een tijdje bekend.

    Nee, het upgraden gaat niet automatisch.
    Er vliegen namelijk 2 dreamliners met star class uitvoering en 1 dreamliner met Premium Class uitvoering. Het kan best zijn dat komende zomer de Premium uitvoering wordt ingezet op de Florida route. Ook is het uberhaupt nog niet zeker of de dreamliner wordt ingezet. Het kan net zo goed weer de 767 worden.

  9. Top | #199
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    9

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ahhh er zijn dus 2 uitvoeringen, nou snap ik het.... ��
    en we willen inderdaad boeken voor april, dus de nieuwe zomertijden, bedankt in ieder geval voor je snelle respons

  10. Top | #200
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    O.k. even een verhaaltje en dan een vraag:

    Wij zijn in Florida en besluiten om rond de kerst ons kleinkind te gaan bezoeken.
    Hebben inmiddels tickets geboekt en betaald.

    14 december vanaf Orlando Sanford naar Amsterdam
    08 januari vanaf Amsterdam weer terug naar Sanford

    Dit alles voor een totaalprijs plus kosten voor twee personen van 1137,50 euro
    Best wel tevreden.

    Maar nu het volgende.
    Als we zouden vliegen 14 december naar Amsterdam vanaf Orlando en 04 januari terug zou dit 760 euro p.p. kosten
    En als we zouden vliegen op 14 december naar Amsterdam vanaf Miami en terug op 4 januari zou dit 570 p.p. kosten.

    Terwijl het toestel op de terugweg eerst in Orlando Sanford landt!
    Maar ik heb begrepen dat het niet verstandig is dan in Orlando Sanford uit te stappen en gewoon niet het stukje Orlando naar Miami te vliegen omdat er dan problemen zouden kunnen ontstaan.

    Is dat echt zo? Ontstaan er problemen? En, zo ja, welke dan?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •