Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 75 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Ook wij hebben onze stoelen (mijn ouders, mijn man en ons dochtertje) ingeboekt. wij hebben nooit gehad dat wij ons dochtertje maar op speciale plaatsen mochten reserveren alleen natuurlijk niet bij de nooduitgang. Kinderen zal je in het gehele vliegtuig tegenkomen.
    Succes!

    Groetjes,
    Marlene

  2. Top | #122

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Marlene,
    Heeft je dochtertje een eigen stoel?

    Nooduitgang is minimaal 16 jaar.

  3. Top | #123
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Hallo B767-300er,
    Mijn dochter heeft dit jaar voor het eerst een eigen stoel, voorgaande 2 jaren reisde zij mee op schoot. Wij hebben altijd overal mogen zitten echter mocht zij niet bij de nooduitgang (maar dit lijkt mij logisch) of bij het gangpad (uit mijn hoofd) verder hebben wij nooit problemen gehad.

    Groetjes,
    Marlene

  4. Top | #124

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Ah. Dan heb je daar je antwoord al gegeven dus. Kennlijk bij het gangpad dus geen dubbele masjers, alleen op de middelste stoelen.

    Bedankt voor je info



  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Stoelen reserveren: Check! We zitten vrij vooraan in het midden met zijn 3en naast elkaar!
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!

  6. Top | #126
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Hoi, ik heb geen boekingscode van Arke bij Vliegtarieven.nl kunnen achterhalen, dus heb ze vrijdag j.l. gebeld. Zou graag comfort voor de terugweg willen boeken. Dat kost bij Arke zelf
    op die datum EUR 30,=.
    Bij Vliegtarieven.nl kost dat dus EUR 235... Dacht dat ze in de war waren met Comfort Premium dus nog even privé bericht er achteraan via FB. Maar nee, kost bij hen idd EUR 235,=
    Dus laat maar, vlieg dan wel Economy :-)

    Hierboven lees ik dus het volgende: vanaf mid spetember zijn de 3 dreamliners aangepast qua stoelen. In economy heb je vanaf dan 32" (circa 81 cm) steolafstand..dat is best wel ruim in vergelijking tot anderen. (KLM, BA, Virgin, UA en DL hebben slechts 30/31" 76-78 cm) daarbij ook nog eens ergonimische stoelen die ter hoogte van de knieen extra ruimte creeren.
    Voor mensen die wel eens naar de Spaanse of Griekse zon reizen met Transavia of Arke in een 737, daar heb je slechts 30"/76cm

    Vond het laatst naar Spanje in een economy stoel van Arke idd nogal krapjes, maar dit klinkt wel veelbelovend. Laat het dus lekker zo.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #127
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Wat raar dat er zo'n verschil in zit, Cindy, tussen vliegtarieven en Arke zelf?
    Ik heb direct comfort bijgeboekt, kostte idd 30,- per enkele reis. Heb ik er graag voor over. Zag pas dat de comfort op de terugweg inmiddels € 180,- op kost, dus ben blij dat ik het direct had bijgeboekt.
    Wij zijn pas weer met Transavia gevlogen naar Kefalonia, wat een ellende. We zaten echt helemaal klem. Ben blij we op de terugvlucht op de voorste rij zitten.

    Niels, betekent dat, dat in iedere rij er 4 zuurstofmaskers zijn?
    Jammer ... Maar vlogen jullie ook al met de Dreamliner, Marlene?
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 14-09-15 om 15:45.

  8. Top | #128
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Ja wat een verschil he, zou er ook graag EUR 30,= voor over hebben, maar geen EUR 235,=, dat is echt te gek.
    En ja, 235 via Vliegtarieven, en als ik rechtstreeks bij Arke zou hebben geboekt was het EUR 30,=
    Maar goed, het zij zo, op de heenweg vind ik het sowieso niet zo erg, maar terug had ik het wel fijn gevonden. Maar prettig om te lezen
    dat de Dreamliner iets meer beenruimte heeft. Heb tijdens lange vluchten altijd pijn in zitvlak en onderrug, echt zo'n houten reet, en dat blijft natuurlijk ook al zou
    ik een meter ruimte voor me hebben. Sta daarom maar af en toe op.
    Onlangs naar Spanje werd ik op de heenreis kosteloos geupgrade naar Comfort omdat ze tekort Economy stoelen hadden, dat zou ik nu ook wel graag willen haha.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #129
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Ik heb vorig jaar voor € 50,- Premium comfort bij geboekt. Had gewoon gebeld met Arke was zo geregeld. De bedragen voor (Premium) Comfort kunnen dagelijks veranderen, ik hield dat dan ook dagelijks in de gaten en opeens stond de Premium op €50,- en toen direct gebeld, dag later was het weer over de €100,- gevalletje mazzel voor ons. Dus echt de moeite waard om regelmatig te kijken.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  10. Top | #130
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Thanx José, zat daar ook al aan te denken om ze even te bellen. Op de site van Arke wordt je voor het upgraden doorverwezen naar je boekingskantoor, maar kan het natuurlijk altijd even proberen. Heb vandaag toevallig via e-mail contact gehad met ze, over iets anders, en zijn altijd snel van reageren. Kan het altijd eerst nog even via mail vragen of ik kan upgraden via hen. Daarna dan even een belletje op het juiste moment ;-)

    Als ik nu kijk naar mijn vlucht (15 februari) is Comfort EUR 30,=, en Star Class EUR 360,=, eh laat maar hihi. Premium Comfort staat er niet bij.
    Zal morgen even mailen.
    Laatst gewijzigd door Cindy1969; 14-09-15 om 21:26.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •