Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 75 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #111
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Niels, ik zat naar de stoelindeling te kijken van de Dreamliner maar klopt het dat voor in het toestel de zijkanten Comfort Class zijn en het middengedeelte Economy? Klinkt niet zo logisch nl.

  2. Top | #112

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Dat klopt inderdaad. Comfort klasse zit in het midden gedeelte van het vliegtuig (tussen de 2e en 3e deur) als het goed is (uit mijn hoofd) op de gehele voorste rij en dan een rij of 5 erachter alleen de 3-tjes aan de beide raamzijden. Stoel 15C (aan het raam)!zit danbijvoorbeeld niet direct naast 15d (middensectie) maar verspringt daar een stukje.

    Verder zijn er ook nog comfortplaatsen in het achterste gedeelte (tussen deur 3 en 4) op de voorste 5 rijen, waarbij in die laatste van de 5 het middelste gedeelte ook afwijkt van de raamgedeelten. Ik kan er een rij naast zitten. Doenhet uit mijn hoofd.

    ze zijten dus in 2 clusters verspreid door het vliegtuig. Insteek was om zo veel als mogelijk comfort seats te creeren zonder stoelen in te leveren. Doordat je vast zit aan bepaalde elementen als wc's galley's en deuren kom je zo tot de meest efficitente oplossing. Logisch? Nee. Wellicht niet. Maar aangezien de service voor zowel economy als comfort gekijk is maakt het in feite niet uit waar die stoelen allemaal wel en niet gesitueerd zijn

    ik zal eind september een duidelijke plattegrond online zetten met duidelijk de economy comfort premium en star stoelen erin en duidelijk aangeven hoe de stoelen op een rij gesitueerd zijn.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 09-09-15 om 12:40.



  3. Top | #113
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Na boeking heb je volgens mij toch een Confirmatie- bevestigingsnummer...
    Dit zijn 6 tekens bestaande uit een combinatie van cijfers en letters.
    Met dit nummer kun je met de airline communiceren, aan dit nummer zit immers jouw vlucht gekoppeld.
    Ja klopt die heb ik, daar kan ik bagage mee bijboeken, maar niet Comfort Class. Tenminste, niet online. Maar kan het altijd telefonisch nog proberen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #114
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Ik ben op de facebook pagina van Arke die vraag ook tegengekomen Cindy, was niet zo gemakkelijk om te wijzigen naar comfort als je niet via arke zelf had geboekt. Meisje had via ebookers geboekt, en werd daar ook naar terugverwezen. Super dat je weer gaat trouwens!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  5. Top | #115
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Dank je wel Nicolea! Het is ook geen halszaak hoor, dat comfort, dus mocht het niet lukken jammer dan. Ga wel even in de rondte bellen ;-)
    Zal ook eens even kijken op de FB pagina van Arke.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #116
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Weet iemand of Arke op de vlucht naar Orlando ook de mogelijkheid bied voor een bassinet ( "babybedje" ) aan te vragen?
    Is dit beschikbaar?
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  7. Top | #117

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Zover ik weet niet, maar je zou even kunnen bellen met Arke

  8. Top | #118
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Nu het over babybedje gaat, had ik nog wel een andere vraag, Niels. Klopt het dat er bepaalde plaatsen zijn waar mensen met kinderen ingedeeld worden of is dat niet zo? En als dat zo is, weet je toevallig welke rijen dan kunnen we daar zo ver mogelijk vandaan gaan zitten Of werkt dat sowieso niet met stoelreservering?

  9. Top | #119

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Ja dat klopt. Dat heeft te maken met de zuurstofmaskers. Boven elke rij van 3 stoelen hangen 3 zuurstofmaskers. Enkele hebben er 4, daar worden mensen met kleine kinderen ingedeeld die geen eigen stoel hebben.
    Op de pagina van de stoelreservering is dat lastig te zien. Mensen met kinderen zien het wel, want die kunnen alleen die speciale rij reserveren, maar mensen zonder kinderen zien dat niet.
    Ik weet uit mijn hoofd niet op welke rijen een en ander wel zit en welke rijen niet. Als je wilt dat ik dat eens informeer?

    Het gaat om de dreamliner neem ik aan?

  10. Top | #120
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Yep, het gaat om de Dreamliner. Als je erachter zou kunnen komen zou dat mooi zijn! Of er moet hier iemand met kleine kinderen zijn die stoelreservering doet en kijkt welke rijen ze kunnen boeken ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •