Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 75 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #391
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Voor iemand die de voorkeur heeft met United te vliegen maak je je wel erg druk om TUI en de zitplaatsen. En als je je zitplaats wel hebt uitgekozen behoud iedere airline zich het recht voor om je op een andere plek te zetten.

    En voor meteen je stoelkeuze maken of pas op het laatst voor beide valt wel wat te zeggen.

  2. Top | #392
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    We vliegen nog altijd met onze kinderen en voor mij is het een must om direct bij het boeken de stoelen te kunnen vastleggen. Dan weet ik tenminste zeker dat we bij elkaar zitten. Het is ons toen de kinderen klein waren wel eens overkomen dat ik met 2 peuters en een baby voorin kwam te zitten en mijn man helemaal achterin. Ik ben echt geen watje en ik raak zeker niet in paniek van dergelijke situaties, maar ideaal was dat niet.
    Ook nu de kinderen groot zijn wil ik ze graag voor, naast of achter mij hebben. Niet om te controleren, maar om te weten dat ik ze bij mij in de buurt heb voor het geval dat er iets zou gebeuren.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  3. Top | #393
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    @Iris, als iedereen nu op hetzelfde moment kan boeken en je zet het tijdstip in je agenda, is er toch niets aan de hand?
    Ik heb nog altijd mijn eerste keus stoelen kunnen krijgen. Kwestie van van tevoren bedenken waar je wilt zitten en aanklikken maar. Ik zie het probleem niet, er zijn zoveel stoelen in een vliegtuig.

  4. Top | #394
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Dan moet je maar wel net op dat moment kunnen Fitzroy. Ik heb een baan waarbij ik niet zo maar tussendoor prive dingen kan doen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #395
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Dan moet je maar wel net op dat moment kunnen Fitzroy. Ik heb een baan waarbij ik niet zo maar tussendoor prive dingen kan doen.

    Er zijn inderdaad veel stoelen in een vliegtuig maar zoals ik al aangaf hebben wij het zelf meegemaakt dat ik geen 5 stoelen bij elkaar kon krijgen. Boeken en gelijk stoelen vastleggen vind ik dus ideaal.

    Gelukkig hebben we hier allemaal een eigen keuze in

    Note Moderator: Enkele reacties hierop zijn weggehaald. Houd je a.u.b. aan het topic en schrijf je reacties niet te aanvallend / persoonlijk gericht. We zijn hier allemaal om elkaar te helpen en van het mooie Florida te genieten! Gr. Michael66
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-05-16 om 01:18.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #396
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Op 30 mei vertrokken we met de 767-300 naar Orlando! Pushback op Schiphol 9.20 uur. Aankomst Orlando SFB 12.30 uur! Wat een fantastische tijden zijn dit. De warme maaltijd (wij hadden kip met champignonsaus, sperziebonen en worteltjes met aardappelpartjes) was zelfs erg lekker! Hierbij kreeg je ook nog een Italiaans broodje met apart bakje salade, een box met toetjes (slagroomsoes, kleine brownie en een mini tompoes) en water. Ik heb het nog nooit eerder zo goed bij TUI gehad! De laatste ronde werd de betaalde cafė ronde, maar dan kon je ook broodje Kwekkeboomkroket of kaas/saucijzenbroodje kopen. Ik vond deze vlucht zeer positief!

    Enige nadeel van het toestel: de passagiers op de rijen 1 t/m 16 bevinden zich op de Noordpool (wat heb ik het koud gehad! Je kunt de airco niet zelf regelen) en de passagiers op de rijen 17 tot en met eind bevonden zich al in Orlando. Ik ben af en toe even ergens anders gaan zitten om het warm te krijgen.
    Laatst gewijzigd door Daffelina; 31-05-16 om 00:20. Reden: Typefoutjes

  7. Top | #397

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Daffelina ik kan dit alleen maar beamen. Ik dacht dat het aan mij lag maar ik vond de maaltijd ook erg lekker. Zelfs voor het vroege tijdstip. En de kwekkeboom kroket was ook prima. Het was een prima vlucht.
    1 nadeel: het entertainment systeem. Dramatische filmkeuzes (misschien persoonlijk) en de schermen zijn aan vervanging toe want ze reageerde amper.
    Weet iemand of de keuzes in alle toestellen hetzelfde zijn? Terug vliegen we met de dreamliner.

  8. Top | #398

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Dreamliner heeft uitgebreider entertainment.



  9. Top | #399
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Nee hoor, het entertainment in de Dreamliner is ook dramatisch. Allemaal onbekende films, series en muziek. Ik heb wel tig keer van ellende naar Skyradio geluisterd en ik kan je vertellen, als ik dat doe is het echt dramtisch gesteld
    Volgende keer boek ik het er niet meer bij, zonde van het geld.

  10. Top | #400

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Dat het soms belabberd is ben ik met je eens. Maar zover mijn kennis strekt zat er meer in de entertianment box van de 787 dan van de 767. Of dat moet in de tussentijd veranderd zijn. Overigens heb ik vorig jaar wel goed genoten van het entertainment. Het blijft ook altijd een kwestie van smaak.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 01-06-16 om 16:51.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •