Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 75 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #71
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Dat verklaart dan inderdaad het verschil tussen een aankomsttijd van 16.00 uur en 17.20 uur zoals op de website staat. Ik vond het al zo'n verschil voor 50 minuten later vertrek vanuit Schiphol. Eigenlijk dus kwart voor 5 aankomst in Miami.

  2. Top | #72

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Je moet er 40 minuten vanaf trekken dus 1710 wordt 1630. Daarbij heeft Arke besloten om de stop op Sanford 2 uur te laten duren ipv anderhalf, ondat anderhalf veelal niet haalbaar bleek ondat iedereen door immigratie moet. Dat maakt het een verschil van 1h20m tov vrijdag bij 50m later vertrek. De stop op Sanford op vrijdag wordt ook nog aangepast.

  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Even een andere vraag over vliegen met arke/tui. Moet je voor alles aan boord betalen als het gaat om drinken?
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!

  4. Top | #74

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Hangt van de boekingsklasse af.

    In Premium Comfort is alles gratis
    in comfort en exonomy krijg je een welkomstdrankje, een maaltijd met een drankje en koffie/thee na de maaltijd. De rest moet je zelf betalen. Voorheen in de 767 kon je ook de hele vlucht zelf water aftappen uit de tapsystemen. Weet eigenlijk niet of de 787 dat ook heeft.
    Een tweede drankje en tweede maaltijd dien je zelf te betalen.



  5. Top | #75

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Zojuist de volgende tijden definitief geconfirmeerd gekregen

    V Amsterdam 08.50
    A OrlAndo Sanford 12.40
    V Orlando Sanford 14.25
    A Miami Intl 15.40
    V Miami Intl 16.55
    A Amsterdam 07.25

    zowel maandag als vrijdags. Eff winterseizoen 2015-2016 (laatste zondag oktober tot de laatste zondag in Maart. Opby Boeing 787 dreamliner.



  6. Top | #76
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    De tussenstop op Sanford is best lang. Nou ja, door Immigrations moet je toch. Of het nu op Sanford is of elders.
    Dank voor de tijden, dan staat de maandag al goed. Alleen geeft maandag nog een aankomst Miami van 17.20 uur aan. Rekensommetje is dus 1.40 uur verschil! Dat is wel veel.
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 02-09-15 om 13:16.

  7. Top | #77
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    O wacht, hoe zat het ook alweer met zomertijd in de USA? Dat zal het wel zijn. Gaat daar eerder in toch?

  8. Top | #78

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Klopt. Geloof rond 8 maart ergens. Dat scheelt 1 uur. En die 40 minuten had ik al uitgelegd. Wanneer vlieg je?

    Er stond normaal anderhalf uur gepland op Sanford maar van de 50 vlichten redden 49 dat niet. Vandaar het kwartiertje extra
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 02-09-15 om 14:00.

  9. Top | #79
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Haha, ik checkte nog een keer en nu staat er wel aankomst 16.20 uur. (-40 minuten dus dan laat ik mijn reservering van de huurauto om 16.00 uur wel staan). Zal wel wat later worden maar zo erg zal dat niet zijn.

  10. Top | #80
    Vaste Bezoeker FRNCS's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    73

    Standaard Re: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

    Bedankt @b767-300er! Ik ben gisteren ook nog even langs arke gelopen, ivm maaltijden voor mijn meiden. Maar eigenlijk is het allemaal wel erg uitgekleed! Ik realiseer me dat ik niet goed heb gekeken naar de services etc beetje jammer. Heeft er ook iemand economy gevlogen met arkefly in de dreamliner? Is het een beetje te doen? Adviseren jullie stoelen te reserveren?
    Nog even en dan is het voor ons ook eindelijk zover! Genieten in Florida!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •