Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 75 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #341
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Lastig isdat, he? Wij hadden in augustus geboekt voor € 399,- pp. Vonden wij een mooie prijs. Maar een week of 5 van tevoren ging de prijs zelfs naar € 359,- . Eigenlijk moet je niet meer kijken als je geboekt hebt en de prijs je beviel.

  2. Top | #342

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Nooit......



  3. Top | #343
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Nooit......
    Was dit misschien een antwoord op mijn vraag (vorige blz #338) of niet voor mij bestemd?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 03-04-16 om 21:15. Reden: quote gefixt


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  4. Top | #344
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Nou van mij mogen ze wel weer eens, net als vorig jaar, met de 299 Euro-aanbieding komen
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #345

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Was dit misschien een antwoord op mijn vraag (vorige blz #338) of niet voor mij bestemd?
    Nee. Was niet voor jou bestemd.
    De vrijdagvlucht is deze zomer, net als deze winter, inderdaad laat.
    Gaat niet wijzigen (incidenten daargelaten)



  6. Top | #346
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ik had vorig jaar geboekt bij TUI. Afgelopen week was de prijs ineens heel veel lager. Scheelde 1400 euro.
    Ik dacht ik bel ze even en heb toch nog een korting kunnen regelen van 840 euro. Oude reis gecancelled en opnieuw geboekt voor de aanbiedingsprijs.
    Mooi meegenomen. Je kan ze altijd bellen en ze zijn zeer behulpzaam.

  7. Top | #347

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Je bent dan alleen de annuleringskosten verschuldigd..... Dass waarschijnlijk het verschil in kosten tussen de 1400 en 840 euro?
    De totale reis was zeker ten tijde van boeking rond de 3750 euro dan?



  8. Top | #348
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Je bent dan alleen de annuleringskosten verschuldigd..... Dass waarschijnlijk het verschil in kosten tussen de 1400 en 840 euro?
    De totale reis was zeker ten tijde van boeking rond de 3750 euro dan?
    Dat klopt inderdaad.

  9. Top | #349
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    94

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Wij zouden op 30/5 met de Dreamliner naar Orlando vliegen. Afgelopen weekend kregen we van TUI bericht dat er een vliegtuigwisseling zal plaatshebben en dat we met een standaard 767 vliegen. Gevolg: half uur eerder van Schiphol weg en ook bijna een half uur later op Sanford.
    Als je in de tabellen kijkt, is 30 mei ook nèt de enige datum, waarop de economyclass niet meer geboekt kan worden; die zit al vol.
    Mij bekruipt nu het gevoel dat de Dreamliner als lokkertje wordt gebruikt voor een andere vlucht op die dag, want verder vliegt de Dreamliner op alle maandagen (nog?) wel naar Sanford.
    Zijn er experts die weten waarom deze wisseling heeft plaatsgehad? Ik baal er namelijk best van dat ik heen met een standaard 767 vlieg en dan ook nog veel meer tijd kwijt ben.

  10. Top | #350

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Een "Standaard" 767? Je doet alsof je enorme downgrade heb gehad en je hele vakantie op voorhand is verknalt...?? Je betaalt voor een stoel in een vliegtuig wat je van A naar B brengt, het type vliegtuig is totaal niet relevant voor je boeking.
    Overigens scheelt de vluchttijd maximaal maar een minuut of 20/25 op een vluchtje van een uur of 8. Dat er iets anders op je ticket staat is niet zo relevant.

    Reden van deze wissel is (zoals hier reeds eerder genoemd) dat 1 van de 787's die week in onderhoud staat, er op maandag 3 intercontinentale vluchten zijn (1x Dominicaanse Republiek, 1 x Antillen en 1x Florida) en er dus 1 van die vluchten met een 767 wordt uitgevoerd, aangezien er maar 2 van de 3 dreamliners operationeel zijn. Weinig lokkertjes aan dus. Dat de economyclass vol is komt omdat de 767 een stuk minder stoelen heeft als de 787 (278 vs 307), en dan met name in economyclass.

    Als er afgelopen winter onderhoud was dan betrof het altijd de vlucht naar de Antillen op woensdag die een toestelwissel kreeg. Nu is het op de maandagvluchten naar Florida (gehele zomerseizoen zal dit 3x gebeuren, waarvan 30/5 de eerste is)
    Helaas kan je dit niet zeer ruim van te voren plannen omdat onderhoud afhangt van de hoeveelheid vlieguren die een bepaalde machine maakt en dat is een jaar vooruit wat lastig in te schatten, nu de datum nadert kan dat veel preciezer. Meestal een maand of 2 tevoor wordt dat vastgelegd.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •