Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 66 van de 75 EersteEerste ... 16566465666768 ... LaatsteLaatste
Resultaten 651 tot 660 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #651
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Ik vind TUI ook te duur worden. De laatste keren met AirBerlin en KLM gevlogen en eind dit jaar Lufthansa maar eens proberen.
    Daarbij had ik ook naar Gran Canaria met TUI pas dat zowel heen als terug andere toestellen werden ingezet waardoor je stoelreservering waardeloos is.

  2. Top | #652
    Vaste Bezoeker Krullenbol's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2018
    Berichten
    122

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Kan dat nog te maken hebben met die Boeing die aan de grond staat?

  3. Top | #653
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Wij hebben 1 keer met TUI gevlogen naar Sanford. “Discover your smile” is toen veranderd naar “Discover your patience”...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  4. Top | #654
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Het nadeel van "kleine" maatschappijen als TUI is natuurlijk dat ze niet even 123 een vliegtuigje paraat hebben. Een grotere airline kan wat makkelijker schuiven met materieel en hoeft niet ala minuut wat in te horen. Of ze boeken je om naar een latere vlucht of een vlucht van de partner. Maar nu lekker genieten en natuurlijk niet vergeten de vertraging compensatie te claimen! (Gewoon zelf doen, via die "hulp" sites kost alleen maar geld). Tip: bewaar je boarding pas als bewijs van aanwezigheid!

  5. Top | #655
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Jeetje wat een gedoe allemaal, wij vliegen dit jaar voor het eerst met Tui omdat ze rechtsreeks vliegen. Hopelijk gaan we geen gekke dingen meemaken afgelopen twee jaar met BA gevlogen eerste keer op de heen weg 3 uur vertraging , vorig jaar op de terugweg 7 uur. Terwijl BA verder een prima maatschappij is het natuurlijk altijd wat je persoonlijk meemaakt en elke maatschappij heeft wel ze negatieve verhalen die de ronde doen. Ik zie veel mensen zeggen dat Tui duur geworden is ik moet bekennen ik heb geen idee wat ze voorheen voor tarief hadden omdat wij altijd united vlogen. Ik ben kwijt 1306,- inclusief bagage voor AMS- Sandofrd en terug Miami - AMS voor 3 personen en 1 baby. Vind ik persoonlijk niet duur wij vliegen 22-9 en 10-10.

  6. Top | #656
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Zolang je niet aan de schoolvakanties vastzit, kan je redelijk goedkoop vliegen met TUI.

  7. Top | #657
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Dat is ook niet duur BarryDH, mooie prijs. Ga nooit in schoolvakanties, maar wat me dan zo tegenstaat bij TUI is dat als ik nu kijk het bv EUR 549,= kost voor februari. En dan met de ticketsale betaal je EUR 399,=. Maar wil daar niet op wachten. Wil nu boeken, zodat ik mijn verblijf ook kan boeken.

    En voorheen kon je voor 3 tientjes extra 35 kg bagage meenemen (hou van shoppen ) maar dat is nu al iets van 70 euro.
    Nou, als je dan Comfort wil zitten komt er dus zomaar 130 euro bij, 60 voor Comfort, en 70 bagage extra. En dan je stoelreservering nog. Al met al loopt dat gewoon aardig op.
    Heb paar weken terug bij United 2e koffer ingecheckt op terugweg en even goed voorraad van alles en nog wat ingeslagen, dus komende keer hoeft dat niet. Dus vandaar nu toch weer voor United gekozen. Ben ik klaar voor 430 all in.

    En vertragingen kun je idd overal oplopen, bij elke vliegmaatschappij kom je vreselijke verhalen tegen als je googlet op reviews.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #658

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Afgelopen mei met TUI gevlogen en op een enkele onsympathieke cabincrewmember na is alles naar behoren verlopen. Heb het gevoel dat we daar geluk mee hebben gehad!
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  9. Top | #659
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Dan hoop ik toch ook dat wij aankomende zomer geluk gaan hebben als ik het hier allemaal zo lees. Duimen maar

  10. Top | #660
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Wij hopen ook dat TUI gewoon enigszins op tijd en met e Dreamliner vliegt eind juli.......Binnenkort mogen we de stoelen gaan reserveren. Wij hebben Comfort geboekt, welke plaatsen zijn aan te raden? We willen met 3 aan de zijkant en dan 1 aan het gangpad van de middenrij.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •