Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 68 van de 75 EersteEerste ... 18586667686970 ... LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #671
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Ik heb een keer met tui gevlogen maar nooit meer. De laatste keren waren ze absoluut niet goedkoper dan een gewone lijnvlucht via een normale maatschappij.

    Overigens kun je op seatguru ook kiezen tussen de verschillende lay-outs van de vliegtuigen op je vluchtnummer.
    Nee, voor de prijs hoef je het zeker niet te doen! Wij hebben met 2 jonge kinderen echter gekozen voor rechtstreeks, wat nog niet kon met een lijndienst toen we het boekten in augustus.....

  2. Top | #672
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NaMiSe Bekijk Berichten
    Nee, voor de prijs hoef je het zeker niet te doen! Wij hebben met 2 jonge kinderen echter gekozen voor rechtstreeks, wat nog niet kon met een lijndienst toen we het boekten in augustus.....
    Ik heb vorig jaar januari gewoon een rechtstreekse vlucht kunnen boeken via Delta.

  3. Top | #673
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Dat is bijzonder aangezien wij vorig jaar augustus met Delta/KLM op MCO rechtstreeks zijn gevlogen, helaas wel een paar keer contact moeten leggen omdat de stoelen continue gewisseld werden terwijl je betaalde stoelen hebt afgenomen en eten wat koud was op terug in een cabine met -10 maar voor de rest een prima vlucht al wordt het volgend jaar juli gewoon weer met Tui, qua prijs maakt het namelijk niks uit in ons geval, Fly -Drive en de snelheid van Sanford beviel ons iets beter als op MCO hebben we serieus 2 uur staan wachten voor de grenscontrole.

  4. Top | #674
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Sanford is inderdaad een stuk rustiger, maar niet per definitie sneller. Afgelopen oktober (herfstvakantie) heb ik het bijgehouden op MCO. Van het moment van landen tot aan het wegrijden met de auto binnen het uur. Ik heb natuurlijk ook wel meegemaakt dat ik een uur bij de customs stond te wachten. Ook geprobeerd via Dubin door de US Customs te gaan. Dat duurde toen dik 1,5 uur. Kortom, je moet een beetje geluk hebben en het gewoon maar ondergaan.
    De belangrijkste reden voor mij om op MCO te vliegen, is het vakantie gevoel. Het moment dat ik in de shuttle stap richting het hoofdgebouw. Het moment dat ik de weg oversteek naar de car-rentals, etc. Dat helpt bij mij allemaal mee aan mijn vakantie gevoel.

  5. Top | #675
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Dan heb ik me verkeerd laten informeren wat betreft het rechtstreeks vliegen......of zal het qua prijs niet veel uitgemaakt hebben en hebben we daarom gekozen voor TUI. Anyway, ik hoop dat we een betje op tijd en met de Dreamliner gaan en misschien dat je nog advies hebt wel rijen er fijn zijn in de Comfort Class, Verhagena?

  6. Top | #676
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Wij zaten met de Tui vlucht op rij 10 a,b,c, dat was in ons geval de voorste rij, buiten de Premium klasse om, dus iets meer extra been ruimte, nadeel is wel dat je multi-mediasysteem onder de arm leuning zit en dan niet heel stabiel is. Op de terugweg hadden we mazzel dat onze stoelen ook rij 10 direct vrij waren aangezien dit tussen Orlando en Miami vrij plaatsen zijn en na Miami je op je eigen plek moet zitten. Met de Delta vlucht hadden we stoelen in het midden net voor de vleugel nadeel is dat je dan met ze tweetjes naast elkaar moet zitten aan de kant van het raam en het een stuk oudere vliegtuigen zijn t.o.v. de Dreamliner.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NaMiSe Bekijk Berichten
    Dan heb ik me verkeerd laten informeren wat betreft het rechtstreeks vliegen......of zal het qua prijs niet veel uitgemaakt hebben en hebben we daarom gekozen voor TUI. Anyway, ik hoop dat we een betje op tijd en met de Dreamliner gaan en misschien dat je nog advies hebt wel rijen er fijn zijn in de Comfort Class, Verhagena?

  7. Top | #677
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bekijk Berichten
    Sanford is inderdaad een stuk rustiger, maar niet per definitie sneller. Afgelopen oktober (herfstvakantie) heb ik het bijgehouden op MCO. Van het moment van landen tot aan het wegrijden met de auto binnen het uur. Ik heb natuurlijk ook wel meegemaakt dat ik een uur bij de customs stond te wachten. Ook geprobeerd via Dubin door de US Customs te gaan. Dat duurde toen dik 1,5 uur. Kortom, je moet een beetje geluk hebben en het gewoon maar ondergaan.
    De belangrijkste reden voor mij om op MCO te vliegen, is het vakantie gevoel. Het moment dat ik in de shuttle stap richting het hoofdgebouw. Het moment dat ik de weg oversteek naar de car-rentals, etc. Dat helpt bij mij allemaal mee aan mijn vakantie gevoel.
    Ja dit is heel herkenbaar! Hoewel we het wegrijden vanaf Sandford over dat rustige weggetje ook wel fijn vonden
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #678
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Qua hoeveelheid keus bij huurauto’s is het ook behelpen op sanford tov mco. Geen Hertz ultimate choice, geen National aisles. Dan ben je echt overgeleverd aan wat er staat, je überhaupt keus hebt of wat je toegewezen krijgt.

    Voor immigrations maakt het voor ons weinig uit qua wachttijd want wij zijn in het gelukkige bezit van Global Entry
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #679
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Qua hoeveelheid keus bij huurauto’s is het ook behelpen op sanford tov mco. Geen Hertz ultimate choice, geen National aisles. Dan ben je echt overgeleverd aan wat er staat, je überhaupt keus hebt of wat je toegewezen krijgt.
    Afgelopen november waren we met Thanksgiving op Sanford. Ik kan je zeggen dat er dan nog maar weinig staat zo richting het einde van de middag. Een grote lege parkeerplaats met hier en daar nog een auto. Van onze klasse eigenlijk niets meer, dus we mochten een SUV uitzoeken. Meestal heb ik midsize of fullsize, ik had dit keer compact geboekt. Maar zelfs van de SUV's was weinig keus en wat er stond waren echt de afdankertjes. Uiteindelijk nog ruim een uur, zo niet langer, lopen kloten om met de auto weg te rijden. Nog wel contact gehad met de manager al daar bij het inleveren, uiteindelijk de helft cash teruggekregen. Dat was een flinke meevaller en netjes geregeld van Alamo. Dit jaar weer eens via Sanford, kijken wat er nu nog staat. nu niet tijdens een feestdag, dus dat zal best schelen. Voorheen altijd via MCO gevlogen, maar nu gaat er ook een jong kind mee en dan is rechtstreeks prettiger.

  10. Top | #680
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Delta vliegt rechtstreeks naar MCO.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •