Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 59 van de 75 EersteEerste ... 949575859606169 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #581

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Het kan inderdaad problemen geven. Als ie niet in de bak past gaat ie niet mee.
    Dus als je hem in de bak moet plaatsen kan je wel eens een issue hebben.
    Tis net wie je treff

  2. Top | #582

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Hoe zijn de (recente) ervaringen met TUI fly?
    We hebben een optie genomen voor volgend jaar en nu kwam ik op een of andere site allemaal klachten tegen... Over 'altijd vertraging', 'Andere toestellen inzetten', 'Slechte service', 'weinig beenruimte', en ga zo maar door...

    Dus, wie kan mij gerust stellen?
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  3. Top | #583
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Ik ben volgens mij nu 7 keer naar FLorida geweest, en op 1 keer na altijd met TUI gevlogen.
    Heb nooit erge vertraging gehad, hooguit een uurtje later de lucht in op de terugweg. Weet dat het wel voorkomt, maar zelf altijd mazzel gehad.
    En tja, van te voren weet je dat voor bepaalde dingen moet betalen, zoals stoelreservering en voorheen entertainment. Maar dat laatste is nu inbegrepen.
    Ik vind de Dreamliner een fijn toestel, had de laatste keer in maart een heel fijne plek met heel veel beenruimte (eerste rij achter de Star/Premiumclass, dacht rij 6, kijk mijn verslag maar even na voor de heenreis)
    Terug ging ik nu met Airtanker omdat Dreamliner in onderhoud was. Ook dat was prima voor elkaar, fijn toestel, had ook een fijne plek weer. Omdat ik vroeg geboekt had had ik gelukkig wel een Comfort class plekje behouden, hier waren er niet zoveel van, dus niet iedereen had die mazzel. Maar ook Economy scheen fijn te zijn in dit toestel.
    Prima service, een gratis maaltijd, gratis water of glaasje fris, kopje koffie. De rest kun je kopen.
    En heerlijk om rechtstreeks te vliegen. Nooit geen gedonder daardoor met bagage die niet aankomt.
    Ik ben altijd positief over TUI! Maar weet dat er ook tegenstanders zijn. Maar vertragingen bijvoorbeeld kun je met elke maatschappij treffen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #584
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Voor mij is het rechtstreeks vliegen (overigens maar op 1 leg is het rechtstreeks, de andere is sowieso met tussenlanding) het enige voordeel. Vergeleken met andere airlines is de kwaliteit echt bedenkelijk en moet TUI voor mij echt minstens €50-€100 goedkoper per persoon zijn wil ik er over nadenken om nog een keer met TUI te vliegen.

    Ben nu met Lufthansa naar Miami gevlogen via Frankfurt, en dat was prima. Ruim 1,5 uur overstap, maar omdat vliegtuig ook ruim een uur eerder landde viel de reis echt mee.

    Bovendien vlogen we met een A380 en dat is toch wel ff stukkie comfortabeler dan de Dreamliner. (We zaten op het bovendek, gewoon economy en genoeg beenruimte, comfortabele stoelen en super rustig omdat daar maar een man of 30 zitten...., echt een aanrader).
    If it ain't Dutch it ain't much

  5. Top | #585

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Cindy1969 en Terpies dank jullie wel voor jullie reacties.
    Ik denk dat we het er toch maar gewoon op gaan gokken... Lufthansa hadden we eigenlijk op het oog, maar het lijkt erop dat we dan 1 (misschien wel 2) dag(en) korten kunnen gaan... En dat willen we natuurlijk nu niet meer
    . Dus... Morgen maar betalen zodat het definitief is!
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  6. Top | #586
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Ik ben benieuwd. Over 3 dagen is het mogelijk voor mij om stoelen te reserveren maar zit echt te twijfelen want hier komt natuurlijk weer een bedrag overheen en het is niet alsof de tickets al goedkoop waren dus heb hier een dubbel gevoel over.
    Wij hebben Comfort stoelen en als ik Seatguru mag geloven dan zitten die stoelen een beetje achter in.
    Aan de andere kant wij zijn met z'n 4en dus om dan de stoelen een beetje gunstig te krijgen moet je bijna wel reserveren

  7. Top | #587
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Ik weet niet of je hij TUI tegenwoordig ook kan zien wat er vrij/bezet is maar je kan het ook om de paar dagen even controleren. Mocht je opeens zien dat het vliegtuig "vol" begint te raken en er weinig plekken met 4 bij elkaar over zijn kan je altijd nog boeken. Zo niet dan zou ik het gaan gokken. Dit is in elk geval het plan wat ik volg bij BA (bij AA is het gratis gelukkig haha)

  8. Top | #588
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Ik weet niet of je hij TUI tegenwoordig ook kan zien wat er vrij/bezet is maar je kan het ook om de paar dagen even controleren. Mocht je opeens zien dat het vliegtuig "vol" begint te raken en er weinig plekken met 4 bij elkaar over zijn kan je altijd nog boeken. Zo niet dan zou ik het gaan gokken. Dit is in elk geval het plan wat ik volg bij BA (bij AA is het gratis gelukkig haha)
    Ik denk dat ik het zo maar aan ga pakken inderdaad.
    Alleen de auto en de Disney Ultimate tickets nog regelen en we zijn er weer klaar voor...bah kan niet wachten

  9. Top | #589
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carthrax Bekijk Berichten
    als ik Seatguru mag geloven dan zitten die stoelen een beetje achter in.
    Wanneer ik op SeatGuru kijk zie ik geen Dreamliner van Tui.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #590
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Wanneer ik op SeatGuru kijk zie ik geen Dreamliner van Tui.
    Ik ben uit gegaan van de Thomson Dreamliner.
    https://www.seatguru.com/airlines/Th...eing_787-8.php



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •