Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 75 EersteEerste ... 37454647484957 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #461
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Wij vliegen aankomende paasvakantie met Tui vanuit Schiphol naar Sanford.

    Er zijn de laatste dagen veel berichten op het nieuws ivm technische makementen, vertragingen, vliegen met een gat in de deur?! ... met hun Dreamliner.

    Als je verder leest zijn de reviews ook niet denderend ...

    Toch wel ongerust...

  2. Top | #462

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ik kan je met zekerheid zeggen dat vliegen met "een gat in de deur" niet gaat.

    Afgelopen week stond er 1 machine in onderhoud en een ander is inderdaad teruggekeerd door een deurprobleem. Dit heeft wat vertraging veroorzaakt voor die betreffende vlucht die meteen uit het schema is getild om de rest van de vluchten wel op tijd te laten gaan... Verder 1 machine een vogelaanvaring op de Kaapverdische Eilanden...

  3. Top | #463
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Een kennis van mij kreeg afgelopen zaterdag ook te horen dat ze een ander vliegtuig hadden ri Curacao en had op haar boardingpass 'free' staan. Alle stoelreserveringen waren vervallen. Dat lijkt me nogal een rommeltje worden.

  4. Top | #464

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ter aanvulling. Echt serieuze incidenten vind je hier.

    http://www.avherald.com

  5. Top | #465
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    13

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    @b767-300 er:
    wij hebben Jetairfly geboekt (super aanbieding). 17-01 BRU - MIA (via MCO) en 28-1 MIA - BRU. Ik ben aan kijken welk vliegtuig wij gaan en info aan verzamelen voor overstap in MCO.
    Ik heb via de site vluchtschema.nl gekeken en daar zag ik staan dat toestel 788 betreft. (waar ik op hoop)
    Via Tuifly of Jetairfly kan ik het niet achterhalen. Op Seatguru staat met vluchtnummer TB217 weer een 767. Kun jij hierover iets zeggen?

    En wie weet hoe de tussenstop verloopt? Neem aan uit toestel en via customs omdat we daar als eerste aankomen in VS.

  6. Top | #466

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Hai

    De vlucht gaat niet via MCO maar SFB als ik het goed heb.

    Het vliegtuigtype is inderdaad 787-8 ovb wijzigingen.

    Je gaat in SFB als eerste van boord. Door Customs en Immigratie. Koffer pakken en weer terug op de band zetten en vervolgens weer jnstappen.
    SFB is inderdaad je POE (Point Of Entry)

  7. Top | #467
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    13

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Dank! Ik heb inmiddels de tuifly.be inlog gekregen en naar de stoelen gekeken. Daar staat nog het type 767 (2-4-2), dus ik kan beter nog even wachten met de stoelreservering :-)
    Oké.. SFB ook prima, volgens mij kleiner dus wat beter met de Customs en Immigrations ;-D.
    (ik heb trouwens in vliegtickets topic onze aanbieding geplaatst, retour BRU-MIA voor 255 euro) Groet!

  8. Top | #468

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Zou kunnen.
    Wellicht de 767 in onderhoud.

  9. Top | #469

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    hoi, wij zijn een paar weken geleden ook van Brussel naar Miami gevlogen en dachten ook met de Dreamliner te gaan omdat dat stond op vluchtschema.nl Helaas heeft Jetairfly zn dreamliner op andere bestemmingen ingezet en vlieg je met de 767 naar Florida. Wij hadden zelf premium geboekt maar er is niets premium aan bij dit oude Arke toestel. Voorheen wel met de dreamliner vanaf Brussel gevlogen en dit was top. Wel goedkoop maar dan heb je ook niets. Ik hoop voor je dat ze de dreamliner weer inzetten. veel plezier alvast !!

  10. Top | #470
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Net weer op het nieuws. Monstervertraging van Tuifly. Passagiers moesten op zondag in Jamaica aankomen en zullen er pas dinsdag of woensd aankomen. 2 defecte toestellen. 2 weken geleden was dit net zo. Zal ik toch maar omboeken dan?Want ze komen erg veel in het nieuws de laatste periode.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •