Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 75 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #551
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    De ticketsale zit er weer aan te komen, ergens eind december is dat weer. Dan zal mei er ook bij zitten. Heb vorig jaar 399 betaald voor begin juni dit jaar, ook eind december geboekt.
    Even teruggezocht, 29 december heb ik toen geboekt.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #552
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Voor de last minute kerstvakantie boekers . Vanmidddag waren de prijzen errrug laag;
    18/12 - 01/01
    €349,-!!!!!

  3. Top | #553
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    ‪M.i.v. zondag 24 juni 2018 vliegt TUI volgens een nieuwe dienstregeling naar Orlando Sanford & Miami. De vluchten op vrijdag en maandag komen te vervallen en vervangen door vluchten op donderdag en zondag.‬
    Donderdag‬: ‪Vertrek van Amsterdam: 10:20 uur, aankomst Sanford: 14:25 uur, aankomst Miami: 17:30 uur.‬ ‪Vertrek van Sanford: 15:35 uur, vertrek vanaf Miami: 18:10 uur, aankomst Amsterdam: 09:35 uur op vrijdag.‬
    Zondag‬: ‪Vertrek van Amsterdam: 12:25 uur, aankomst Sanford: 16:30 uur, aankomst Miami: 19:35 uur.‬
    ‪Vertrek van Sanford: 17:40 uur, vertrek vanaf Miami: 20:15 uur, aankomst Amsterdam: 11:40 uur op maandag.‬‪
    Net zoals nu kunnen de vluchttijden wijzigen. De exacte vluchttijden staan‬ ‪op de e-tickets.‬
    Bron: Tui nl
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-12-17 om 17:59. Reden: q+

  4. Top | #554
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Ik vind de vertrektijden uit Amsterdam veel prettiger.
    In ieder geval voor mij want dan kan ik toch op mijn gemak met het OV naar Schiphol.

  5. Top | #555
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Omg wat is Tui duur geworden!
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  6. Top | #556
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Komt misschien door het weg vallen van Airberlin?
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  7. Top | #557

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Ik zag gisteren nog tickets voor 179 eur enkele reis.
    Wil je soms in de voorjaarsvakantie? Dan betaal je bij TUI inderdaad de hoofdprijs.

  8. Top | #558
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Tui wil volgens mij van zijn klanten af, als ik kijk voor 22-07 t/m 05-08 kost dit bij Tui 1059,00 en met 1 overstap bij British Airways 550.00. Dat is toch een best prijsverschil.

  9. Top | #559
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Ja, ik zat te kijken voor sept/okt 2018 bij TUI betaal je dan €600 p.p excl bagage terwijl we nu voor €380p.p. gaan met BA (met overstap). Tja een directe vlucht is wel makkelijk maar niet voor dat geld hoor.
    (en terug hebben we MCO->LGW dus in elk geval lang genoeg om te slapen dus niet eens een vervelende overstal)

  10. Top | #560

    Standaard Re: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke)

    Ach. Zolang de kisten vol zitten in genoemde seizoenen zijn ze als ondernemer natuurlijk gek als ze het niet vragen.

    Vwb extreem hoge prijzen in de voorjaars en zometvakantie: ze vullen in die periode liever de stoelen met package deals dan met seat only’s. TUI blijft namelijk primair een vakantievlieger, in tegenstelling tot BA etc. Met dus een heel ander verdienmodel. Zo vlieg je in januari of maart soms lachend voor onder de 300 euro pp en betaal je tijdens de vakanties de hoofdprijs.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •