Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 75 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 750

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Nederland (voorheen Arke/Arkefly)

  1. Top | #451

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Correct. Er is onderhoud aan de TUI vloot op dat moment.

  2. Top | #452

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Oh dan ben je wel lekker vroeg op SFB ( Wel even opletten met je autohuur )
    Dat klopt! Verwachte aankomsttijd is nu 10:50 uur ongeveer. Heb de autohuur al verzet. Koste wel een dag extra huur, maar goed die hebben we ook. Eerlijk = eerlijk Hopen dat het zo blijft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Correct. Er is onderhoud aan de TUI vloot op dat moment.
    Bedankt voor het antwoord. Wel fijn dat ze dat zo onder elkaar kunnen oplossen toch? We zijn benieuwd!

  3. Top | #453
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Zijn er mensen die regelmatig met TUI vliegen en hierover advies weten:

    Wij gaan 21 april naar Florida (lekkere dure datum op TUI echt 500 euro duurder dan een week eerder of later, maar zij zo)
    Nu willen wij eigenlijk een last minute boeken gezien dat aanzienlijk goedkoper is, we zouden nu voor 14 dagen rond de 4000-5000 uitkomen
    persoonlijk denken wij dat met een last minute dat zeker de helft scheelt.

    TUI raadt het ons ten strengste af, gezien hun vliegtuigen bijna altijd wel vol zitten.
    Wij zijn vrij makkelijk verder, hotel of plek maakt ons niet uit waar we terecht kunnen qua last minute.
    Zijn er meer mensen die veel met TUI vliegen en regelmatig last minute?

  4. Top | #454
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ik denk dat het erg afhankelijk is van de periode waarin je wilt vliegen. Als dat het begin vd meivakantie is dan lijkt het me logisch dat het duurder is en dat je een lastminute voor die datum gerust kunt vergeten.
    Waarom kijk je niet naar andere maatschappijen ?
    AirBerlin bv. vliegt rechtstreeks vanaf Dusseldorf naar Miami, Fort Myers en Orlando.

  5. Top | #455
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Waarom wil je persé met TUI vliegen? Als je bijvoorbeeld met een overstap vliegt of vanaf Dusseldorf dan ben je echt veel goedkoper uit.
    TUI heeft inderdaad soms leuke last-minute aanbiedingen maar ik denk niet dat je die voor de Meivakantie gaat krijgen. Daar zou ik dus niet op gokken.

  6. Top | #456

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ik denk dat vraagsteller een pakketreis wil boeken en daarom met TUI vliegt.

    Uiteraard zal TUI het afraden (wij van WC eend presenteren....)

    Maar eerlijkheidshalve zou ik de gok op die datum ook niet wagen. TUI zit de meivakantie echt vol. Maar kijk ook eens naar alternatieve reizen cq paketten...

  7. Top | #457
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Er is dan meivakantie, dus ga er maar van uit dat de prijzen niet lager worden.
    Alleen maar hoger.
    Volgens mij vroegen ze vorig jaar 1000 euro voor een ticket
    Deze vluchten zitten tijdens een vakantie vaak vol, dus waarschijnlijk klopt het wel wat ze zeggen.
    Schoolvakanties zijn bij TUI altijd duur.

  8. Top | #458
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Wij gaan half januari met TUI. Is het aan te raden om stoelen te reserveren als je met z'n tweeën gaat? Of zit je dan in het algemeen wel bij elkaar?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #459

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Ik doe het altijd wel.
    Vaak wordt je wel bij elkaar ingedeeld. Soms
    Met een gangpad ertussen. Soms achter elkaar. Nadeel van de dreamliner is de 3-3-3 seating, aangezien TUI vakantievlieger is heb je daar aan boord weinig alleenreizenden en zodoende zit je al snel met een gangpad ertussen. Ik zou die paar tientjes gewoon betalen.

  10. Top | #460

    Standaard Re: Vliegen met TUI (voorheen Arke)

    Hou rekening mee dat reserveren 21 dagen voor de heenreis kan voor de heenreis en voor de terugreis 35 dagen voor de terugreis, exact op het tijdstip van vertrek omgerekend naar Nederlandse tijd.

    Bij vakanties korter dan 2 weken reserveer je dus eerst de terugreis en later de heenreis.

    Zit je graag bij het raam, reserveer dan de stoelen aan de H-J zijde. Anders heb je tijdens de vluchten de zon continue op je ramen staan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •