Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 112

Onderwerp: Alligators: Het blijven gevaarlijke beesten!

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Alligator parken

    Hoi Forummers,

    Ben ik weer eens.
    Even een vraagje, Is er misschien iemand die een alligator park (of iets dergelijks) weet ? die echt de moeite waard is.

    Zit nl. te twijfelen of ik naar The Everglades moet gaan, dat is zo'n groot gebied en het gaat mij eerlijk gezegd voornamelijk om de alligators (en als een echte toerist wil er ook graag mee op de foto!) Ook de tocht met de airboot lijkt me leuk, maar volgens mij is dit op meer plekken te beleven ?!? :shock:

    Nou ik hoor het wel weer.

    ps. we zitten zowel in Orlando als Miami van de zomer

  2. Top | #2
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Hallo
    Een stukje de tamiamitrail op is Shark Valley. De uitzichttoren is berijkbaar per tram fiets en te voet. Beneden aan deze toren wemelt het van de krokodillen en ook onderweg kun je ze tegenkomen.
    voor wat plaatjes kijk op
    http://home.hccnet.nl/h.de.weert/index1.html
    4mei, en zoek even naar Shark Valley. klik op de plaatjes rechts voor een grotere foto.
    groeten
    Harm

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Als je echt de toerist wilt uithangen :wink: dan kun je het allemaal op 1 dag doen in Orlando. Eerst naar Gatorland, een park/zoo met alle alligatorvermaak wat je je maar kunt wensen. Worstelen, voeren, opeten en op de foto. En daarna op/achter de US192 naar de airboat-ride, waar bij je op 1 van de vele meren met zo'n windwapper op zoek gaat naar wildlife, waaronder (je moet een beetje mazzel hebben) ook alligators.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Inderdaad.....voor het zien van Aligators en Krokodillen hoef je niet naar de Everglades. De Everglades hebben overigens meer te bieden dan alleen krokodillen en Aligators.....

    Toeristisch maar wel erg leuk en leerzaam is idd Gatorland: Kijk even op: http://www.gatorland.com/. Ben er vorig jaar geweest en de shows zijn leuk voor jong en oud. Je kunt ook met slangen, aligators e.d. op de foto.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  5. Top | #5

    Standaard alligator

    Als je tijd over hebt,( waarschijnlijk niet) zit er nog een goeie alligator farm in St augustine. Die is echt de moeite waard om te bezoeken.
    idd www.alligatorfarm.com. Deze alligator farm kun je vergelijken met gatorland.

    gr, geertk

  6. Top | #6

    Standaard alligator farm

    dit is de goede link www.alligatorfarm.com

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Nou bedankt weer allemaal voor jullie goeie tips.
    Gatorland is in ieder geval al aan mijn lijstje toegevoegd.

    Wie vind je na mijn terugkomst wel een foto van me hier met een alligator. (LEKKER TOERISTISCH TOCH !!!) :wink:

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Haaksbergen
    Berichten
    14

    Standaard Tips airboot

    Kijk ook even op www.brochureworld.org . Onder het kopje Orlandotips.
    Daarna ga je naar punt 28 (nog meer trips) en kijk je even bij Boggy Creek airboats in Kissimmee. Krijg je toch nog het Everglades gevoel

    Gr Hedwig

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Oke, thanks for the tip !!! :wink:

  10. Top | #10

    Standaard gatorworld

    er is in orlando vlakbij kissemee een gatorworld park is echt de moeite waard en als je toch al bij kissemee in de buurt ben moet je bij boggy creek een rit met de moerasboot maken kan je gators in het wild zien is echt de moeite waard.
    het emailadres van het park is www.gatorworld.com
    http://www.bcairboats.com/ is het emailadres van de airboot.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •