Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    38

    Standaard Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Hoi hoi!

    Ik zoek een accomodatie met een aparte slaapkamer voor twee nachten in Key West en ook voor twee nachten in Key Largo. We reizen met ons twee jarig dochtertje en op deze manier kunnen papa en mama nog wat langer opblijven. Iemand tips!!!? :-D

  2. Top | #2
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Wij hebben in 2013 verbleven in The Paradise Inn in Key West. (http://www.theparadiseinn.com) Een klein paradijsje achter Duval Street en het geld meer dan waard. Ze hebben verschillende kamers. Wij hadden inderdaad een soort huiskamer/slaapkamer en een aparte slaapkamer. Voor iets minder geld kun je het ook proberen bij The Palms Hotel (http://palmskw.com) eveneens een leuk hotel met de Key West sfeer, ook hier hebben ze ook mogelijkheden met een aparte slaapkamer. Deze ligt wel iets verder weg.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Best Western Hibiscus op Key West heeft kamers met een aparte slaapkamer en is goed betaalbaar op een hele fijne locatie.
    Op Key Largo hebben wij een aantal keer overnacht in ocean pointe suites en dat was ook een heerlijk appartement. Afgelopen zomer zelfs met een wasmachine erbij en schitterend uitzicht over de oceaan. Echt een aanrader.

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Kan bovenstaande posting over Hibiscus Inn onderschrijven.
    Speciaal de (kingsize bedden) kamers boven de receptie, maar daar zal wel een kinderbedje bij kunnen..
    Daar is voor 4 (?) kamers op het platte dak van de receptie een groot terras voor deze kamers.
    Aparte zitkamer, pantry, badkamer. Goed gratis parkeren.
    Althans 4 jaar geleden, toen ik er was.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lannie Bekijk Berichten
    Wij hebben in 2013 verbleven in The Paradise Inn in Key West. (http://www.theparadiseinn.com) Een klein paradijsje achter Duval Street en het geld meer dan waard. Ze hebben verschillende kamers. Wij hadden inderdaad een soort huiskamer/slaapkamer en een aparte slaapkamer. Voor iets minder geld kun je het ook proberen bij The Palms Hotel (http://palmskw.com) eveneens een leuk hotel met de Key West sfeer, ook hier hebben ze ook mogelijkheden met een aparte slaapkamer. Deze ligt wel iets verder weg.

    Hoi Lannie,
    Dank je wel voor je reactie! Jaaa de Paradise inn die lijkt me super. Er zijn jammer genoeg geen kinderen toegestaan :-( Bij opvallend veel accomodaties in Key West niet.
    De Palms hotel ziet er ook leuk uit. Goede tip idd met aparte slaapkamer. Op de dagen dat we geplanned hadden naar Key West te gaan was deze niet beschikbaar. En toen we er dan maar 1 dag van wilden maken, was er een two-night minimum policy. Nog even puzzelen naar misschien andere mogelijkheden in ons reisschema. Gelukkig hebben we nog niets geboekt dus we kunnen nog wat schuiven. Nogmaals bedankt!!! :-D

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Hoi MMJJOli4 en knaapje,

    Bedankt voor de tips! Jammer genoeg is de Best Western Hibiscus niet beschikbaar op onze dagen, maar anders had ik deze meteen geboekt. Goede prijs, Ruim en netjes, goede reviews. Een super tip! Precies wat we zoeken.

    Ocean Pointe Suites in Key Largo had ik al ergens langs zien komen. Fijn te lezen dat hij aangeraden wordt. Via welk kanaal heb jij het afgelopen zomer geboekt MMJJOli4? En weet je nog welk appartement? Er zijn best veel verschillende appartementen te boeken daar namelijk. Via Homeaway, maar ook via Booking.com.

    Ondertussen heb ik nog een paar accomodaties gevonden met aparte slaapkamer: het Hilton Key Largo Resort en het El Patio motel in Key West. Iemand hier ervaring mee?

    We breiden onze zoektocht nu ook uit naar andere Keys. We gaan begin December en veel accomodaties zitten al vol. Dus heb je tips op andere Keys? Graag!!! :-D

  7. Top | #7
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    The truman hotel heeft ook zo een kamer .

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    46

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Ik heb via hotels.com geboekt Sunnyilly. Maar de prijs veranderde wel steeds, dus ik heb een aantal keer geannuleerd en weer opnieuw vastgelegd omdat de kamer steeds goedkoper werd ;-)

  9. Top | #9
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Wij hebben afgelopen zomer een nacht op Key West doorgebracht bij :Courtney's Place Historic Cottages & Inns.
    Is ons prima bevallen weer eens wat anders als een groot hotel.

    Zie ons blog voor de foto's !!
    http://www.florida-2015.blogspot.nl/...-key-west.html









  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotel met familyroom of huisje in Key Largo en/of Key West?

    Thanx all! Het is toch het El Patio hotel geworden. De andere accomodaties waren niet beschikbaar. Ik kijk nog steeds op booking.com of ons hotel al goedkoper is geworden MMJJOli4 hahaha ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •