Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Borg van villa niet retour ontvangen

  1. Top | #11
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Ook een keer meegemaakt, 3 jaar geleden. De management company heeft er ook nog achter aan gezeten maar onze $250 nooit teruggekregen. Heel snel daarna stond de villa te koop, er waren ook nogal wat gebreken aan. Nooit meer contact met deze mensen kunnen krijgen, via Homeaway lukte het ook niet.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Heb dit 2 jaar geleden ook aan de hand gehad met terugkrijgen van de borg. Ondanks herhaaldelijk mailen en bellen kwam de borg maar niet terug.

    Uiteindelijk maar even laten bellen door mn advocaat ;-) en binnen 2 dagen stond het op mn rekening....
    At the moment on a roadtrip through Texas

  3. Top | #13
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Knaapje: Dit heeft niks te maken met de tijd dat het duurt voordat je t terug krijgt.

    Ik heb het alleen gezegd om te helpen. Niet iedereen weet dit.

    als je bijvoorbeeld met Paypal betaald hebt kun je tot een half jaar je bedrag terug vorderen/een geschil aan geven. Dan gaat Paypal het uitzoeken.
    Wij hebben een geschil gehad met de eigenaar van het huis wat we gehuurd hadden en eigenaar reageerde ook niet. Toen we het bedrag bij Paypall "on hold" hadden gezet reageerde hij binnen een uur en is alles uitgezocht.

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Duidelijk.

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Toch frappant dat je normaal niemand hierover hoort en nu toch verschillende mensen aangeven dat er problemen zijn geweest bij het huren van een villa van een prive persoon.

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Toen ik een villa via homeaway had gevonden en onderhandelde met de eigenaar, was het aanbod om in ieder geval de borg te laten vervallen. Aanbod aangenomen en dus nooit zorgen hoeven maken over het niet terugkrijgen van de borg. Dus misschien een tip voor volgende onderhandelingen, gratis zwembadverwarming en geen borg betalen (bijvoorbeeld)!

  7. Top | #17
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Je kunt ook vaak via Homeaway / holidaylettings voor een paar tientjes een verzekering afsluiten en hoeft dan geen borg te betalen. Dit hebben wij de laatste 2 keren gedaan. Scheelt ook dit soort kopzorgen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #18
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen

    Even een update, via Paypall een geschil actie aangemaakt waardoor Paypall een bedrag ter waarde van de totale huur tijdelijk in het systeem "blokkeert", dit is puur indicatief want de officiele betaling is al gedaan maar Paypall verzoekt aan de eigenaar om mee te werken aan een oplossing van het geschil en geeft aan dat de mocht het geschil niet opgelost worden de tegenpartij (ik in dit geval) de mogelijkheid heeft om het geschil via paypall op te waarderen naar een claim case waarbij zij inhoudelijk de zaak gaan beoordelen op basis van aangeleverde stukken. Paypall raadt aan om de eigenaar 1 a 2 weken te geven om te reageren en anders tot deze vervolgstap over te gaan. Succes niet verzekerd maar ik ben al erg blij met deze mogelijkheid en paypall geeft aan da vaak de "blokkering" al leidt tot oplossing van het geschil.
    Ik houd jullie van verdere voortgang op de hoogte, maar Ilse ook via deze weg reuze bedankt voor je tip!

  9. Top | #19
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen

    Heel erg graag gedaan nu hopen dat het gaat lukken !!

  10. Top | #20
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Vandaag een email ontvangen van de eigenaar met excuses, ze gaat de borg direct terugstorten naast dat ze blijkbaar "vergeten" was om de borg terug te storten gaf ze aan dat ze niet snapt waarom mijn mails niet zijn aangekomen. SURE!! Blij met de geschillenmogelijkheid van PAYPALL want dit heeft absoluut geholpen. Het geld is op mijn paypall rekening gestort en komt binnen 5 tot 7 werkdagen vrij, heel erg fijn



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •