Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Borg van villa niet retour ontvangen

  1. Top | #1
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Borg van villa niet retour ontvangen

    Na een geweldig verblijf in een villa in Westridge van 17 dagen en inmiddels al weer ruim 5 weken terug, hebben wij onze borg van $300 nog steeds niet retour ontvangen, de afspraak volgens het contract was dat wij de borg na 3 weken na vertrek uit de villa retour zouden krijgen. De mailcontacten met de eigenaar in Engeland waren tijdens de onderhandelingen voor de vakantie altijd vlot en plezierig en ook op mijn mail direct bij terugkomst dat wij het erg naar ons zin hadden gehad heb ik nog een leuke reactie terug gekregen. Inmiddels heb ik al 3 mails gestuurd over het nog niet terug ontvangen van de borg en daar komt geen enkele reactie meer op.

    Ik heb de villa uitgezocht via homeway (Woning 7013818) en ben in het bezit van het privéadres in Engeland van de eigenaren omdat dit op het contract stond vermeld, de eigenaren zijn actief op Facebook, iemand hier ook ervaring mee en/of advies wat ik nu het beste kan doen???

  2. Top | #2
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Wat vervelend zeg!!!
    Heb je al contact opgenomen met Homeaway?
    http://help.homeaway.com/articles/en...omeAway_Safely
    Of schrijf een review.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Wij hebben hetzelfde probleem , maar inmiddels na veel app verkeer gaat het nu goed komen (hoop ik).
    Inmiddels ook gebeld met homeaway, zij gaven aan niet te kunnen bemiddelen, maar wel te kunnen helpen met een klachtenbrief. De gemiddelde tijd dat boeg terug gesorteerd wordt, zat volgens hen tussen de 4 en 6 weken trouwens. Persoonlijk probeer ik het liefst met de ander er zelf uit te komen en niet via Facebook te doen, maar een pb bericht kan toch geen kwaad?

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Zijn ze niet zelf op vakantie?
    Zou dan natuurlijk wel correct zijn als ze dat hadden laten weten.

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Tja, dat is nu 1 van de gevaren van het zelf rechtstreeks bij de eigenaar boeken. Wij hebben dat 1 keer gedaan maar daarna nooit meer, daarna altijd geboekt via een reisbureau en dat bevalt ons goed. Is een huis of locatie niet beschikbaar dan krijg je meestal een upgrade. Ook als er iets niet in orde is sturen we een email naar het reisbureau en wordt het heel snel opgelost.

    Hopelijk komt het toch nog goed.

  6. Top | #6
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Ik zal inderdaad na het weekend contact opnemen met homeaway en die review zal als reactie uitblijft (na pb bericht op fb, waar wel gewoon gepost wordt) de volgende stap zijn. Wel erg naar want tot nu toe afgelopen jaren nog nooit vervelende ervaringen gehad hiermee.

  7. Top | #7
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Hoe heb je de borg betaald ( bank, paypal, cc ) ? En hoelang geleden?

    Daar zijn namelijk nog best wat mogelijkheden.

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Doet me meteen weer denken aan een aantal jaren terug. We huren altijd bij de eigenaren zelf en altijd naar volle tevredenheid. Zo ook in 2010. Na een geweldige vakantie zaten wij ook te wachten op onze borg ( £ 200,-) . Na 3 weken toch eens gaan mailen, maar geen reactie. Na 4 weken nog niets..na 5 weken eindelijk een reactie dat ik nog even geduld moest hebben want er was iets ergs gebeurd. Nog een week later nam een vriend van de familie contact met me op waar de borg naar toe moest. En vertelde me ook het volgende vreselijke verhaal. De familie was meteen na ons zelf een paar weken op vakantie in hun eigen villa. Hun jongste kindje van twee jaar was verdronken in hun eigen zwembad.
    Dat verhaal heeft me nooit echt los kunnen laten. Zeker nu ik met mijn eigen kinderen ook op vakantie ga in Orlando. http://www.express.co.uk/news/uk/167...r-boy-2-drowns

    Hiermee wil ik natuurlijk helemaal niet zeggen dat er iets erg is gebeurd met de verhuurders van "jullie" villa. Laten we hopen van niet! ( anders had je dat waarschijnlijk wel op FB gelezen) .Hopelijk komt het bij jullie zonder problemen gewoon goed.

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    Hoe heb je de borg betaald ( bank, paypal, cc ) ? En hoelang geleden?

    Daar zijn namelijk nog best wat mogelijkheden.
    Kan je me uitleggen wat de manier van betalen te maken heeft met de tijd die het duurt om hem terug te ontvangen?

  10. Top | #10
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Borg van villa niet retour ontvangen en eigenaar reageert niet meer op mails! Adv

    Ilse, bedankt voor de tip borg is betaald via PayPal en betaling heeft in mei plaatsgevonden, dus ik ga daar eens navragen.
    Patrick vreselijk verhaal, maar gezien de posts die ze zelf op FB zetten en de video filmpjes die gedeeld worden (die niet afgeschermd zijn) ziet het er niet naar uit dat ze op vakantie zijn en lijkt het hier bewust negeren van de mails te zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •