Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 45 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 450

Onderwerp: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #41
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Super mooie prijs toch !

  2. Top | #42
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Super mooie prijzen!

    Vanwege de bijkomende lange reistijd > 12-14 uur incl overstap - voor ons niet ideaal.
    Met de benodigde reistijd naar de luchthaven, de twee uur vooraf aanwezig zijn bij de luchthaven en 1 uur na aankomst voor koffers ophalen/douane, duurt zo'n reisdag met deze aanbieding voor ons iets te lang (16-18 uur tot plaats van bestemming).
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  3. Top | #43
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    De reistijd naar de luchthaven nemen jullie normaal toch ook voor lief want je reist vaak via Duitsland met Air Berlin, daar moet je toch ook naar toe reizen. En vooraf aanwezig zijn heb je altijd als je vliegt en wachten op de koffers omzeil je alleen als je een tussenstop hebt op Dublin of een plaats in Amerika.

    Blijft alleen over de langere reistijd waarbij die natuurlijk voor een deel veroorzaakt wordt door een overstap. Persoonlijk prefereer ik een heerlijke overstap in Amerika na een uurtje of 7 á 8 gevlogen te hebben en dan nog een kort vluchtje verder naar Orlando waarbij ik daar zonder douane formaliteiten mijn koffers van de band haal en naar de huurauto loop en lekker weg rij.

    Maar ieder zijn ding.

  4. Top | #44

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Hallo allemaal,
    We hebben plannen om volgend jaar in juli een drietal weken naar florida te trekken. Het zou voor ons de allereerste keer zijn, maar we zijn al volop informatie aan het verzamelen. Ik las hier dat er momenteel gunstige tickets te boeken zijn naar Miami (Air Europa). Ik heb het eens opgezocht, en voor ons gezin zou het neerkomen op net geen 2000€ voor ons viertjes.
    @ Angelique 100; ik las dat je tickets geboekt hebt bij Air Europa. Komen er hier nadien nog kosten bij (maaltijden, stoelreservering, bagage,..). En hoeveel kilo bagage mag je meenemen?
    We kennen er niet zoveel van, maar het lijkt me echt wel een goede prijs...iemand advies?

  5. Top | #45
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Het blijft een super mooie prijs... maar daarbij moet je echt wel de lange reistijd voor lief nemen.
    Deze is zeker te doen.. maar uit ervaring kunnen we spreken dat alle vluchttijden welke langer duren dan 10 uur in totaal zeer vermoeiend op je kunnen uitwerken.
    Het is dus kiezen / balanceren tussen kosten en comfort
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  6. Top | #46
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Klopt helmaal Anthon14.

    Maar uiteindelijk gaat het om het aantal uren dat je onderweg van huis bent en dat is bij deze super goedkope aanbieding - helaas erg lang.... en waarbij je waarschijnlijk nog 1 extra dag nodig hebt om in het normale ritme te komen, want laten we eerlijk zijn... niemand is normaal gesproken op een dag 16 tot 18 uur actief :-)
    Laatst gewijzigd door Moolenschotjes; 31-08-15 om 23:05.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  7. Top | #47
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ik heb 3x getwijfeld om deze Air Europa tickets te boeken, wat een prijs, maar de tijden en de recensies hebben me doen besluiten nog even rustig (ahum) af te wachten.....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  8. Top | #48
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Geduld wordt vast beloond Esther, het is nog vroeg....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-09-15 om 03:59. Reden: q
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  9. Top | #49
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Persoonlijk vind ik het een top aanbieding.
    Wij wonen op 20 min van schiphol en de vertrektijden zijn voor ons ook perfect. Vliegtijd is misschien een uurtje langer in totaal maar vaak is de vliegtijd toch iets korter daarnaast vind ik de dreamliner ook niet verkeerd. De recencies zijn inderdaad heel verschillend heb nu 2 dagen de tijden gechecked en steeds netjes optijd. Of het eten wel of niet lekker is..vind het eigenlijk nooit lekker in het vliegtuig dus zorg dat we zelf genoeg bij ons hebben. 2 jaar geleden met Iberia gevlogen en na alle slechte reviews viel me dat ook 100% mee. Vaak meegemaakt dat 1 van de 6 koffers niet aanwezig was maar dat was altijd via Heatrow.
    @ Hingess. Wij hebben geboekt bij Supersaver alles direct netjes over de mail gekregen. Ik heb ook goede ervaring met Gate1.
    Stoelen kunnen 48 voor vertrek ( gratis) worden gereserveerd. ( heb niet naar de kosten gekeken ik betaal nooit vooraf en altijd lukt het om bij elkaar te zitten ( gezin van 6)
    Eten is inbegrepen alleen vlucht naar Spanje niet.
    Koffers 23 kilo pp

  10. Top | #50

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Je wilt een reistijd van rond een uurtje of 10? Dan blijven naar mijn idee alleen de non stop flights over?

    Een overstap in de VS kost je minimaal anderhalf uur. Tel daar de vliegtijd van een uurtje of 8 voor het lange stuk en een uurtje of 2 voor het korte stuk bij op en je zit al bijna op 12 uur?

    Daarbij. Op een normale dag ben ik ook 16 uur aktief en slaap er 8. Tezamen 24.
    In het vliegtuig kan je ook heerlijk slapen.

    Met alle respect, als je voor het hoogseizoen tickets kan boeken van rond de 420 euro per persoon in een dreamliner, ben je in mijn ogen knettergek als je het niet doet en wacht op iets beters. Maar dat is mijn mening.

    Zelfs als ik daarvoor een dag extra nodig heb om bij te komen. De kosten voor die dag extra zijn altijd nog goedkoper dan de extra kosten van een ticket die een kortere vliegduur heeft.
    (Uitgaande van een gezin van 4 welke tickets koopt voor 420 pp in plaats van tickets van rond de 530/540 pp (goedkoopste prijs zomer 2015) Voor die 440 euro (4x110) verschil kan ik een prima hotel boeken op plaats van bestemming om die extra dag rust te nemen en hou ik nog ruim geld over. Daarbij is het leefklimaat in een dreamliner dusdanig beter als in elk ander willekeurig toestel dat ik een stuk beter/fitter op plaats van bestemming aankom. En met de embraer naar Madrid is ook geen straf (tenminste 2 stoelen naast elkaar ipv 3)

    Maar wie ben ik haha. Gelukkig hoef ik die beslissing voor de zomervakantie niet te maken.

    Succes met de keuzes en overwegingen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •