Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Pinnen in Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Pinnen in Orlando

    Beste mede forum leden,

    wij doen op vakantie graag ons budget graag pinnen. Dit vinden wij gewoon makkelijker en overzichtelijker. Nu konden wij altijd bij een automaat in de eagle ridge mall 500,- Dollar pinnen. Maar wij verblijven de laatste 2 jaar aan de 192 Kissimmee en pinnen we bij de walmart. Dit gaat helaas maar met 300,- tegelijk , nu vroeg ik me af of mensen weten waar ik gewoon 500,- kan pinnen of wellicht nog meer. Alvast bedankt.

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Pinnen in Orlando

    Er zijn op de 192 verschillende banken waar je €500 kan pinnen. Oa Wells Fargo, maar nog vele anderen. Ze vragen wel allemaal een extra fee van meestal 3 dollar.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Pinnen in Orlando

    bij WAWA tankstations kun je gratis pinnen. ik weet alleen niet wat daar het maximum bedrag is

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Pinnen in Orlando

    Je maximum bedrag is ook gekoppeld aan de usd - eur koers. Daarnaast is het van belang wat je bank toe staat om in 1 keer in het buitenland te pinnen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Pinnen in Orlando

    Dit lees ik bij de ABN AMRO:

    Bij geldautomaten in het buitenland kunt u standaard maximaal € 500,- opnemen. Maar let op, dit bedrag kan verschillen per land of per bank. ABN AMRO heeft geen invloed op deze verschillen. Neemt u geld op in landen buiten Europa? Dan kunt u maximaal € 300,- opnemen. Deze beperkte limiet geldt alleen voor geldautomaten die niet geschikt zijn voor het nieuwe pinnen. Dit kunt u helaas niet zien aan de buitenkant van de geldautomaat. Met de beperkte limiet kunnen wij u beter beschermen tegen fraude met uw Betaalpas in het buitenland.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Pinnen in Orlando

    Mensen bedankt voor de reacties, ING heeft mij verteld dat ik 500,- per dag zou moeten kunnen. Mits idd bij een automaat die hiervoor geschikt is , wij gaan het dus proberen bij Wells Fargo.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •