Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: MiniMe

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: MiniMe

    Hallo,
    Ik ben nu bijna een jaar aan het meelezen op dit forum en nu onze trip dan toch wat concretere vormen begint aan te nemen, zal ik me maar eens netjes voorstellen.

    Ik ben 40, getrouwd en mama van twee.
    In 2013 hebben mijn man en ik met ons tweetjes een roadtrip in zuidwest USA gemaakt en in 2016 willen we graag met het hele gezin richting Florida. Voor mij wordt het de tweede keer daar, de rest van mijn gezin is er nog niet eerder geweest.

    Ikzelf heb helemaal m'n hart verloren aan Amerika, het liefst van al stapte ik vandaag nog op een vliegtuig om nooit meer naar België terug te keren.😆
    Maar dat zit er niet meteen in, dus ben ik al blij met een reisje op z'n tijd.

    Van het Alles Amerika forum weet ik dat je op fora heel veel op kunt steken en dat hoop ik hier dus ook te doen. Plus natuurlijk ook zelf een steentje bij te dragen waar het kan.

    Groetjes!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Even voorstellen: MiniMe

    Veel plezier op dit forum, je gaat er vast veel van opsteken
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Even voorstellen: MiniMe

    Hey MiniMe, welkom hier!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •