Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Zondag 1 november Reisdag
    Maandag 2 november Miami à Orlando (auto)
    Middag Shoppingmall/Rond rijden
    Dinsdag 3 november Disney Theme park
    Woensdag 4 november Disney Theme park
    Donderdag 5 november Disney Theme park (+ waterpark)
    Vrijdag 6 november Disney Theme park (+ waterpark)
    Zaterdag 7 november Waterpark & Circue du Solei
    Zondag 8 november Shoppen & Very Merry Christmas Party
    Maandag 9 november Universal Studios (flextickets)
    Dinsdag 10 november Universal Studios
    Woensdag 11 november Seaworld
    Donderdag 12 november Busch Gardens
    Vrijdag 13 november Orlando à Miami (auto)
    Fort Lauderdale
    Zaterdag 14 november Strand etc
    Zondag 15 november strand etc
    Maandag 16 november Everglades
    Dinsdag 17 november Zoological Wildlife Foundation
    Auto --> door naar key west
    Woensdag 18 november Key West
    Auto
    Donderdag 19 november Strand
    Vrijdag 20 november strand
    Zaterdag 21 november Terug reis


    Als iemand tips heeft hoor ik het graag! We zitten in een vrij strak schema omdat we alles willen doen en zien!! Kom maar op met tips etc!!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Pfff, ik zou vakantie nodig hebben om hiervan bij te komen.......
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Dag 2 t/m 12, tjonge wat een tempo. Onze ervaring; neem rust tussendoor. Ik begrijp dat je alles wilt zien maar hiervoor heb je een top conditie nodig en dan zie je echt nog niet alles. Vooral op een dag dat je en Disney en waterpark wilt doen. Dan kan je echt niet alles zien.
    Mijn (onze) tip las pauzes in en probeer in de toekomst nog eens te gaan en dan naar parken welke je nu niet zit. Zoals Eshter geef ik gelijk je hierna weer een vakantie nodig.

    Maar wat je ook doet, heb veel plezier.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Die combi van Disney- en waterparken zou ik niet doen. Wij gaan meestal naar de (Disney) waterparken in de ochtend zodra ze open gaan en zijn er dan om 13u weer uitgekeken. Op 8 november zou je naar een waterpark kunnen gaan en daarna naar MVMCP (en eventueel nog Downtown Disney tussendoor maar dat kan ook op je cirque du soleil dag). Het tweede gedeelte van je vakantie is wat autorijden en veel strand dus dat komt op mij over als heel veel rust (= voor mij vervelen ), dus genoeg tijd om bij te komen van het eerste gedeelte toch?

  5. Top | #5
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    ik zou (persoonlijk) je dag 'Waterpark & Circue du Solei' wat naar voor schuiven, dat je vb 2 dagen Disney hebt,
    dan je waterpark en nadien weer 2 dagen Disney, dan heb je die dag om een beetje rustiger aan te doen.
    14 & 15 nov heb je 2 dagen strand op staan, hiervan zou ik ook 1 dag naar voor schuiven.

    Op dit moment heb je heel zware blokken bij elkaar staan, vb alle disney parken achter elkaar,
    universal& seaworld & bush gardens na elkaar. Het is zeker doenbaar (wij hebben het ook al gedaan)
    maar ook enorm zwaar als je het beste uit alle parken wil halen, wat wil zeggen elke ochtend voor de opening aan de poort staan en in het
    park blijven tot die sluit. Want in de ochtend is het beduidend minder druk in de parken, maar 's avonds (zeker voor Disney) zijn er
    prachtige shows/vuurwerk wat je echt niet mag missen!

    ik weet niet of je 14 en 15 nov in Miami blijft? Maar er zijn (ook weer persoonlijk voor ons) veel mooiere stranden en plekken
    dan Miami in Florida. Zou dan zeker opteren voor wat langer in de keys (zeker Islamorada en Key west!)

    nog veel succes met je zoektocht en een leuke vakantie gewenst!

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Thanks voor de tips! ik ga hier zeker wat mee doen! het is inderdaad een hoop wat we willen doen... Conditie word zeker aan gewerkt! ik begreep dat het in november niet heel druk is dus dat je redlijk door kunt gassen in die parken! klopt dat?

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Je kunt niet "gassen" in de parken...
    Het is nog altijd veel drukker dan een Efteling... én de afstanden tussen de attracties zijn niet onaanzienlijk.
    Als door de parken héén gaat rennen kun je bij thuiskomst wél zeggen dat je "alles" hebt gezien, maar eigenlijk heb je helemaal niet genoten...
    Bovendien is het dan eigenlijk ook nog eens héél zonde van al het geld.
    Laatst gewijzigd door corrus; 29-07-15 om 14:30.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Begin november is er geen topdrukte te verwachten. Maar voor de populaire attracties staat er meestal wel een aardige rij. Maak goed gebruik van fastpasses en kijk vooraf welke attracties je graag wil doen en hoe het park is ingedeeld. Maar ik vind Disney World vooral leuk om de sfeer en door te "gassen" ga je die wel missen denk ik. Inderdaad, alles gezien maar niet genoten.
    Doe het lekker rustig aan en kom gewoon nog een keertje terug!

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    ik weet niet of je 14 en 15 nov in Miami blijft? Maar er zijn (ook weer persoonlijk voor ons) veel mooiere stranden en plekken
    dan Miami in Florida. Zou dan zeker opteren voor wat langer in de keys (zeker Islamorada en Key west!)
    Kan je tips geven wat voor stranden? Wij zijn vrog jaar in mexico geweest dus prachtige stranden hebben we gezien.. misschien kan 1 van jou stranden t overtreffen!?

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reisschema Laurens: Miami-Orlando-Miami, nov 2015

    We hebben voor alle parken fastpassen gekocht ( waar dat mogelijk is)! We willen wel echt genieten! dus we moeten ook goed naar jullie adviezen luisteren! Weten jullie wat je ongeveer kwijt bent in de parken aan eten en drinken?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •