Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Hotel gezocht: Universal area

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Hotel gezocht: Universal area

    We zien door de bomen het bos niet meer. Er liggen erg veel hotels rondom Universal, maar welke te boeken?
    Heeft er iemand tips en/of ervaringen met hotels in dit gebied? We zijn zelf altijd erg weinig op een hotel aanwezig, eigenlijk alleen om te slapen.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    Welke prijsklasse? Wat wil je per kamer per dag uitgeven? Wat ik meestal zelf doe:

    - zoekopdracht op http://www.trivago.nl/ met gewenste aantal sterren en prijs
    - shortlist maken en recensies lezen op Tripadvisor
    - boeken

    Echt slechte hotels heb je niet in Orlando (of je moet heeeeeel goedkoop gaan zitten). Het verschil zit hem meer in wat er allemaal bij zit: ontbijt, entertainment, zwembad etc etc.
    Laatst gewijzigd door Njit; 14-07-15 om 08:52.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    Inderdaad al gekeken op trivago.nl en het viel op dat de hotel prijzen dicht bij elkaar liggen. 3-sterren hotels bijvoorbeeld kosten rond de €100,- per nacht.
    Zelf hadden we in gedachten tussen de €75,- en €100,- per nacht in totaal (dus met belastingen en fee's). Goedkoper is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
    Tripadvisor is inderdaad een ander fijn hulpmiddel, maar het blijft goed lezen. Er zijn mensen die klagen over van alles en nog wat en geven hotels de schuld van dingen waar het hotel ook niets aan kan doen.
    Daarom dacht ik vraag het eens op het forum.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    Klopt, meestal zijn het ook momentopnames. Wij hebben ook wel eens een wat mindere ervaring.

    In Orlando vind ik het zelf overigens prettiger om een Condo te huren. Dan heb je gewoon je eigen plekje en kun je 's morgens bijv. je eigen ontbijt maken. Grootste voordeel vind ik zelf dat ik gewoon de boel de boel kan laten en niet alles hoef weg te stoppen voor Room Service. Zelf goede ervaringen met Cane Island maar er zijn nog veel meer van dit soort Resorts. Voor de prijs hoef je het iig niet te laten.

    Prijzen kun je bijv. hier opvragen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    Wij hebben laatst overnacht in Universal's Cabana Bay. Echt een supermooi hotel. Ruime, schone en comfortabele kamers en een gratis shuttle naar het park

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    http://www.hotelscombined.com/Place/Orlando.htm ik vind persoonlijk dit een hele fijne vergelijking site.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    Universal's Cabana Bay ziet er goed uit en ook qua prijs niet veel duurder dan andere hotels. Alleen jammer van de parkeerkosten...maar ja deze moet je anders bij bezoek aan de parken toch betalen.
    Hotelscombined.com kende ik nog niet, maar inderdaad een duidelijke vergelijking site.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    wij hebben voor komende kerst het Hilton Garden Inn Idrive north geboekt
    ligt vlak om de hoek bij universal..
    nu hebben we geen ervaring in dat hotel, maar wel al meerdere malen in Hilton Garden Inn geslapen in andere plaatsen
    En kan niet anders zeggen dan dat het altijd meer dan tevedenheid is!
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    112

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    Begin dit jaar zaten wij in La Quinta Inn aan de Major Blvd dit is een straat recht tegenover de ingang van Universal , we betaalden incl. onze dochter 85 Us dollar per nacht incl. tax, gratis parkeren, gratis ontbijt ( wafels-muffin en toast ) er kwam op een bepaalde tijd een shuttle langs, maar een taxi kosten rond de 7- 10 dollar enkel. Lopen kan ook ik denk dat het 1 tot 1,5 km is tot de ingang.
    Goed hotel, het is tenslotte alleen om te slapen, met een leuk klein zwembad erbij.

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Hotel gezocht: Universal area

    Wij hebben in het Hard Rock hotel geslapen en dat was erg goed. Wil je goedkoop, dan kan je naar Days Inn. Dit zit aan de andere kant van de viaduct en ongeveer 15 min lopen van de ingang. Simpel maar prima hotel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •