Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Klantenkaarten

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Klantenkaarten

    Groupon gebruiken we ook regelmatig. Een klantenkaart van Von's hebben we al jaren. Niet dat je er in Florida wat aan hebt want de supermarkten van Von zitten voornamelijk aan de Westkust, maar we maken er iedere keer als we aan die kant zijn weer gebruik van, met leuke kortingen.

    Wel zijn we ingeschreven bij diverse winkels en restaurants op de website voor nieuwsbrieven en daar rollen ook regelmatig aanbiedingen uit, o.a. bij Outback, Texas de Brazil, Hilfigger e.a.
    Gratis apetizers, deserts of leuke kortingen, van die dingen. En af en toe maken we ook wel gebruik van coupons, al dan niet van internet.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Klantenkaarten

    Toch hebben veel klantenkaarten een 'catch': ze blijken een creditcard te zijn, en niet-ingezetenen krijgen die dus niet (gelukkig maar). O.a. bij Marshalls en bij Macy's. Ik heb nog een oude Macy's kaart, van voordat het een creditcard was en elke keer als we daar komen zwaai ik daar mee, dan gaan ze heel erg moeilijk kijken en gewichtig bellen met allerlei figuren op de achtergrond en uiteindelijk krijg ik dan toch de korting; en later een brief thuisgestuurd dat ik niet 'eligible' ben.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Klantenkaarten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Je, wij hebben een klantenkaart van Walgreens en van CVS krijgen hiermee leuke kortingen. Heb er al veel gebruik van gemaakt.
    En op welk adres heb je je walgreens kaart laten zetten of heb je die in de winkel gevraagd?

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Klantenkaarten

    Ik heb inderdaad van veel restaurants coupons binnen gekregen, en ik weet nog vorig jaar met mijn verjaardag kreeg ik er veel binnen. Laat ik nu in amerika zijn met mijn verjaardag! Ik ben benieuwd! Maar vind het wel leuk dat ik dus niet de enige ben, die coupons verzameld en gebruikt!

  5. Top | #15
    Stamgast mineke's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    ilpendam
    Berichten
    246

    Standaard Re: Klantenkaarten

    Iris1990, mijn Walgreens kaart staat op het adres van het hotel, waar ik verbleef toen ik hem aanmaakte.

  6. Top | #16
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Klantenkaarten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris1990 Bekijk Berichten
    En op welk adres heb je je walgreens kaart laten zetten of heb je die in de winkel gevraagd?
    Heb het adres van de villa waar wij altijd verblijven gebruikt.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •