Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: WDW: Eten / drinken meenemen

  1. Top | #1

    Standaard WDW: Eten / drinken meenemen

    Wie heeft er ervaring met het meenemen van eten en drinken naar WDW? Geen lunchpakketten, maar bijvoorbeeld zoutjes, mueslirepen en flesje water? Is dat een probleem? In Universal St California mocht je geen broodjes meenemen (die had ik bij me omdat ik 's middags nog een paar danslessen had en daar liever niet tegen de vlakte ging), wel water en fruit. Ik kan er nergens iets over vinden op officiele Disney sites.

    Gr Chantal

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Hoi Chantie,het is geen probleem om wat etenswaar mee te nemen.

  3. Top | #3

    Standaard

    Thank you! Dan nemen we lekker wat te snacken mee :wink:

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Zoals met alles geldt hier ook: zolang het niet opvalt is het geen probleem.
    Als je met een boodschappenkar vol met eten en drinken bij de poort aankomt lopen dan zullen ze er wel wat van zeggen. Maar wat eten en drinken in een rugzak doen ze niet moeilijk over...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5

    Standaard

    Nee precies...een boodschappenkar lijkt me ook niet zo'n pretje Bedankt!

  6. Top | #6
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik heb genoeg amerikanen met koelboxen zien lopen hoor!
    Maar daar heb je toch zeker geen zin in!
    Wij nemen altijd snoepjes mee en evt wat fruit.
    Meer niet!
    Het is tenslotte vakantie!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #7
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Ja, Marisca je hebt helemaal gelijk.
    Een flesje water en wat fruit is prima maar koelboxen meenemen is meer een soort zelfmoord. 35 graden en dan maar slepen met dat ding. Lijkt me echt vreselijk. ](*,)

  8. Top | #8

    Standaard

    Precies, het is wel vakantie. Af en toe lekker als je iets kan happen tussendoor...maar om nou met een koelbox te gaan sjouwen In Parijs en LA vind ik die restaurantjes ook prima...zal hier net zo zijn.

    Ik zat op de site van WDW te kijken en er staan er zoveel...welke mogen wij echt niet overslaan?

    Gr Chantal

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Wij (met z'n drietjes) nemen altijd 6 flesjes drinken mee en de broodjes die we van het ontbijt over hebben (kopen altijd een zak van 12). Plus een zak met zoutjes, Tucjes of zo. Nooit problemen mee gehad en daar komen we het eerste deel van de dag goed mee door. Dat is best te doen als je een kinderwagen/-buggy hebt, dan kan je dat daar aan hangen. Zonder zo'n wagen denk ik dat ik niet zo gauw veel drinken mee zou nemen, sjouwen is in de hitte niet mijn favoriete bezigheid.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanty
    Precies, het is wel vakantie. Af en toe lekker als je iets kan happen tussendoor...maar om nou met een koelbox te gaan sjouwen In Parijs en LA vind ik die restaurantjes ook prima...zal hier net zo zijn.

    Ik zat op de site van WDW te kijken en er staan er zoveel...welke mogen wij echt niet overslaan?

    Gr Chantal
    Ik vond Sci-Fi diner erg leuke entaurage hebben en idem de Prime time fifty's cafe!
    Het is gewoon leuk om daar te zitten en het eten is prima ( wel fastfood en salades). :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •