Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

  1. Top | #1
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    Ik zie dat er diverse forum leden meerdere keren per jaar naar Florida afreizen. En ik ben nu zo nieuwsgierig hoe jullie dat doen.
    Wat laten jullie ervoor en hoeveel geven jullie dan per vakantie uit.
    Wat doen jullie om zo goedkoop mogelijk een villa te krijgen?
    en hoe regelen jullie de vluchten etc.

    Ik kan me zo indenken dat er bepaalde trucs zijn die het voordeliger maken.

    Ik heb zeker geen slechte baan maar krijg het niet voor elkaar... Help me

    Ik hoor graag jullie tips en trucs
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    De meeste mensen die dat doen hebben geen kinderen die mee gaan. Je kan dan ook makkelijke buiten de schoolvakanties om en sneller inspelen op leuke aanbiedingen. Dat scheelt al behoorlijk in de kosten.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    het meerdere malen per jaar naar Florida gaan ,gaat zozeer niet om koopjes scoren voor je vakantie
    maar juist om hoe je al die andere niet vakantiedagen met je uitgaves omgaat...
    prioriteiten stellen ... niet iedereen met het zelfde loon ,houd aan het eind van de maand even veel over...
    hoe hoog is je hypotheek ... koop je een nieuwe auto, of gebruikt van 4 jaar oud of eentje van 10+ (groot /klein?)
    hoe en waar doe je boodschappen, uit eten 1 x per week, per maand, per kwartaal of helemaal niet
    bioscoopje of gewoon voor de tv , biertje in de kroeg of lekker op je eigen bankje
    naar de sportschool of joggen door de woonwijk , merkkleding of c&a
    en ga zo maar door ....
    maar vooral werken ,keihard werken!
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 23-06-15 om 13:13.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    Als je een vliegticket van jetairfly van 300 euro kan bemachtigen, dan is je vakantie al een stuk goedkoper.
    Mijn 2de florida vakantie is zonder familie, maar met vriendinnen
    Dus de kosten van bijv. auto en huis worden dan al gedeeld.
    Uit eten gaan is dan ook maar voor 1 persoon ipv 4. Dus dat is mijn bezuiniging, lekker zonder man en kids weg

  5. Top | #5
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    dank je Marjolijne voor de tip... die ga ik onthouden hahaha
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bekijk Berichten
    De meeste mensen die dat doen hebben geen kinderen die mee gaan. Je kan dan ook makkelijke buiten de schoolvakanties om en sneller inspelen op leuke aanbiedingen. Dat scheelt al behoorlijk in de kosten.
    Klopt! Wij gaan 1x met de familie en vrienden rond de Kerstperiode en 1x met z'n 2tjes... Voordeel met Kerst is dat je alles kan delen (buiten je vliegtuigticket). Zo huren wij een ruime villa met alles erop en eraan. Voor die prijs kan je bij ons aan zee nog geen appartement huren!! De kosten voor de huurauto, eten en drank in de villa, ... wordt allemaal gedeeld door het aantal personen die aanwezig zijn.

    Als we met 2tjes gaan wachten we af wanneer er goedkope tickets op de markt komen. Zo zijn we in maart voor 275 EUR/persoon/retour naar Miami gevolgen Voor minder dan 500 EUR/week hadden we een prachtige villa in Cape Coral.... Dat kan je niet laten liggen als Florida verslaafde

  7. Top | #7
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    Veel sparen

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    En dat sparen lukt mij dus niet zo goed haha! Teveel andere interesses.
    Ik probeer om 1 keer per jaar een weekje te gaan. Meer zit er niet in, maar in de zomer ga ik bv ook graag een weekje naar Griekenland of Spanje (en deze zomer zelfs 2 keer...).
    Dus ook kwestie van keuzes maken.
    Ga altijd alleen dus in verhouding is het best duur, villa is voor mij te duur naar verhouding, auto huren ook alleen betalen. Met meerderen is het idd voordeliger.
    Ben wel vrij in periode om te gaan, dus hou vliegtickets aanbiedingen in de gaten.

    @Minneke: mag ik vragen welke villa dat was? Klinkt aantrekkelijk, een villa die ook in je uppie te betalen is
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    wij sparen ook, dit jaar gaan we met onze jongste dochter en haar man en kinderen, tickets proberen wij zo goedkoop te doen, wij betalen huis en auto en vaak ook het eten. De kinderen moeten wel eigen tickets betalen (werken alle twee). Ik ben dit jaar ook in griekenland geweest en ga nog naar Tenerife. Maar ik let thuis wel op de kleintjes hoor! succes

  10. Top | #10
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: vaker per jaar naar ons geliefde Florida

    Met drie (studerende) tieners ben ik al blij dat we 1 x per jaar op vakantie gaan . Wij rekenen ons rijk als de kids tzt niet meer met ons mee op vakantie gaan. Maar vooralsnog vinden ze de reizen die wij uitkiezen veel te leuk.......
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •