Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35

Onderwerp: Boodschappen

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Boodschappen

    Ik ben al jaren groot fan van de Bubba Burgers. Wat een smaak en kwaliteit! Ongeëvenaard in Nederland. En ja...ze zijn duur maar je krijgt wel kwaliteitsvlees met een goede smaak. Overigens verkrijgbaar is bijna elke retailketen in de USA. Grootste assortiment is te vinden bij Wegmans en Safeway.
    Reisverslag NYC - Chicago 2012: http://www.hoesjesintheUSA.weebly.com
    Weblog Las Vegas, New Orleans, Memphis: http://www.haccpintheUSA.weebly.com
    Liveblog: Florida 2015: http://www.travelpod.com/members/hoesen

  2. Top | #32
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Boodschappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Vlees gaat prima
    Kip daarentegen zit altijd 15% toegevoegd water in. OK, ze zeggen "up to 15%", dat betekent in de praktijk close to 14,99%. Je ziet zelfs de gaatjes van de injectienaalden waarmee ze het water in de kip spuiten.

  3. Top | #33
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Boodschappen

    Alles moet smaakjes hebben in de USA.

    Dat water in de kip, dat doen ze hier toch ook? Volgens mij zit er minder water in, in de USA. Wel gooien ze ze door het chloor heen. Weet niet of dat goed is.
    Ze gooien wel meer chemische troep in het eten en drinken, maar als je aan alles wilt denken, kan je niets meer eten en drinken. Aspartaam doen ze niet meer in frisdrank, want dat willen de mensen niet. Nee, dan doen ze er een andere
    suikervervanger in, zoals bijv. sucralose. In Spanje krijg je trouwens in 'volle' frisdranken gewoon suiker én aspartaam. Niet bij alles, maar wel bij heel veel.

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Boodschappen

    Tijdens ons verblijf in Cape Coral afgelopen zomer kreeg ik de tip om vlees te halen bij supermarkt "Save a Lot", prijstechnisch een stuk interessanter dan de Publix en de Wallmart op dat moment.
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

  5. Top | #35
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Boodschappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Dat water in de kip, dat doen ze hier toch ook?
    Nee, dat is al meer dan tien jaar verboden. Je ziet ook echt het verschil tussen 'onze' kip en die in Amerika. Niet omdat het onveilig zou zijn voor de gezondheid, maar het is vooral consumentenbedrog.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Aspartaam doen ze niet meer in frisdrank, want dat willen de mensen niet. Nee, dan doen ze er een andere suikervervanger in, zoals bijv. sucralose.
    Ja lachen. En dat terwijl aspartaam de meest intensief onderzochte suikervervanger is die er bestaat. Naar de gezondheidseffecten van sucralose, sacharine, of maltitol, of "natuurlijke" suikervervangers als stevia, of noem-maar-op is veel minder onderzoek gedaan. De gezondheidseffecten van de hoeveelheden suiker in de gemiddelde Amerikaanse McDonaldsbeker cola zijn maar al te goed bekend. Ik drink mijn frisdrank dus altijd light.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    In Spanje krijg je trouwens in 'volle' frisdranken gewoon suiker én aspartaam.
    Hier ook; o.a. Sisi adverteerde er een aantal jaar geleden mee (50% minder suiker)
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 08-10-16 om 10:13.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •