Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Boeken via Disney Ierland of UK?

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Boeken via Disney Ierland of UK?

    Net terug van een fantastische meivakantie in het Guy Harvey resort (onderdeel van Tradewinds) in St Pete Beach, ben ik bezig te boeken voor Disney. Nu zit ik te dubben of ik zal boeken via de Ierse of Engelse site..
    Ik zie dat de prijzen op de Ierse site wat goedkoper zijn en dit zijn naw vaste prijzen in Euro.
    De Engelse prijzen zijn hoger, maar de pond kan natuurlijk nog wat dalen...
    maar natuurlijk ook stijgen...
    Waar boeken jullie je reis?

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Wij hebben het via www.disneyholidays.co.uk geboekt.
    Omdat deze een mooie aanbieding hadden/hebben als je minimaal 5 nachten in een disneyhotel slaapt je 7 dgn ultimate ticket betaald en 14 dgn krijgt. En als je een wat luxer hotel neemt krijg je ook dinning plan en shoptegoed erbij.
    Ze hebben de aanbieding nu ook voor 2016.

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Zonder prijs weet je niet als dit een goede deal is?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-15 om 02:46. Reden: q

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Ierland heeft diezelfde aktie ook, alleen in EUR en UK in ponden... Twijfel heeft dus met de wisselkoers te maken...

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Flora45 als ik jou was zou ik bij beide de prijs opvragen/kijken. En dan het vergelijken met elkaar. Dus de ponden even omrekenen naar euro's en evt transactiekosten voor de valuta erbij optellen.
    wij hebben niet naar de ierse site gekeken alleen naar de USA en UK. En we wilde dit jaar graag in Animal Kingdom lodge dus met dinningplan enzo erbij was voor ons dit het voordeligst.

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Zit nu even te kijken maar de actie voor 2016 is wel iets anders dan die van dit jaar.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Inderdaad, hangt van de wisselkoers af want de aanbiedingen zijn exact gelijk. Als je via de WDW.com site kijkt dan kan je kiezen voor UK & Ireland. Ik word dan doorgelinked naar de eerder genoemde UK site en krijg prijzen in Britse Ponden. Die heb ik vergeleken met de Ierse site en omgerekend was er nog geen 1 euro verschil op dit moment.
    Vorig jaar heb ik de aanbieding met free dining en $200 bon gekozen via de UK. Op de Amerikaanse site kan je alleen kaartjes tot 10 dagen krijgen en zijn de ticketprijzen duurder dus ben je op de UK site wat dat betreft beter uit. Je kan natuurlijk ook voor alleen een hotel gaan op de USA site (met 30% korting, die aanbieding is er regelmatig) en dan kaartjes bij Attractiontickets.ie kopen. Eten zelf betalen (want het diningplan is duur en vaak meer geld dan dat je zelf zou uitgeven). Ik denk dat dat het goedkoopst is. Maar die aanbieding van 2016 (die wij in 2014 hadden) is zeker niet onvoordelig en super handig. Wij hebben weinig meer uitgegeven dan wat we vooraf betaald hadden (alles was tenslotte inclusief, zelfs het shoppen voor 200 dollar).

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    De berichten hier zijn best oud, ik neem aan dat het nog steeds geen probleem is om op de waltdisneysite: http://www.disneyholidays.co.uk/ nog steeds geen probleem is dat je hier boekt ondanks dat je niet uit Ierland komt?
    Ik ben wat dit soort dingen betreft best een schijtert vandaar......

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Zit nu n WDW, geboekt via de Ierse site. Vorig jaar ook. Is geen probleem, een Nederlandse site bestaat niet en via bv de Canadese site kan je niet boeken. Dus het is UK, Ierland of USA voor ons.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Boeken via Disney Ierland of UK?

    Thanks, er bestaat wel een europe. Maar ik ben blij dat het geen probleem is. Zie per site, bv uk of europe verschillende aanbiedingen. Dus goed in de gaten houden dus. Is pas voor volgend jaar oktober. Zijn dit jaar ook geweest maar hadden alles los zelf geboekt bij hotel.com en tickets weer ergens anders. Werkte ook prima, alleen even disney moeten bellen om alles te koppelen aan mydisneyexperience. Je kan dan geen diningplan boeken. Fijne vakantie!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •