Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

  1. Top | #1

    Standaard Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Hallo allen!
    Ik ben heerlijk onze reis in Augustus naar Florida aan het voorbereiden en nu zou ik graag een hotel boeken in Orlando. We komen aan op een avond en willen een nacht of vier daar verblijven en van daaruit naar Cape Canaveral en wellicht Daytona Beach. Nu is de keuze zo ontzettend groot! Wie heeft er een tip voor een prettig hotel met ruime kamers en een leuk zwembad? Dat op een handige plek ligt ten opzichte van het vliegveld en de ritten naar het oosten/ noordoosten?

    Ik hoop dat iemand me een advies kan geven
    .

    Hartelijke groet

  2. Top | #2
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Waarom een hotel? Neem lekker een villa of condo. Deze zijn vaak op een resort waar ook een mooi zwembad is en bij een villa heb je ook nog een eigen zwembad.
    Qua prijs kun je zelfs nog goedkoper uit zijn dan voor een hotel.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Coco key hotel op de International Drive.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    het Nick Hotel , ruime kamers..een aparte masterbedroom
    en een kamer met stabelbed of 2 eenpersoons bedden
    geweldig leuke swimpools.. en veel bezigheid voor de kids
    Markethall met pizzaria en subway
    en veel Dora..Spongebob..bleu clues en noem maar op
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #5
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Ik ging wel voor een huis, lekker zwembad erbij, is wel fijn als je een dag van alles hebt gedaan. In een hotel moet je voor alles de deur uit en in een huis gooi je je koelkast vol,klaar. Meestal zit er ook wel een gameroom bij. En zoals Hannie al zegt heb je ook allerlei resorts met grote zwembaden.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Dank allen! Ik ga bij de hoteltips kijken. Het lijkt me niet zo handig om voor een paar nachten een huis te huren: dat doen we later nog voor een langere tijd. Doen jullie dat echt voor een paar nachten?
    Nogmaals dank :-D

  7. Top | #7

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Oe! Nick hotel lijkt precies wat we zoeken :-D En lekker comfortabel- top!

  8. Top | #8
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Wij hebben dit jaar voor de 4 nachten dat we in de Orlando omgeving zijn gekozen voor een town house in Regal Palms, Davenport. Ik hou er niet zo van om een aantal nachten met z'n viertjes in 1 kamer te liggen dan doe ik geen oog dicht hahahaha.

    Kijk voordat je het Nick hotel boekt even naar de reviews......daardoor hebben wij er maar vanaf gezien 2 jaar geleden.....

    Overigens zou ook ik je de tip voor een villa geven net als de dames voor mij. Er gaat niets boven de ruimte en je eigen pool aan het einde van de dag. En ook villa's kun je voor kortere periodes huren.

    Succes!!

  9. Top | #9
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    wij komen regelmatig in het Nick, en vind de reviews zwaar over trokken
    in 2013/2014 is er een hoop gerenoveerd, en weer vernieuwd, het ziet er tip top uit
    wij hebben er al over de jaren heen geslapen, van 1 nacht tot een hele week, en het is het hotel waar we steeds weer met veel plezier naar terug keren
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen

    Wij zaten afgelopen april in het Tropical Palm Resort in Kissimmee. Dit is een camping waar campers komen maar ook cabins staan. Ons is het ontzettend goed bevallen! We waren ongeveer € 50,00 per nacht kwijt voor de cabin met 2 slaapkamers, keuken met vaatwasser en ruime koelkast en een zwembad (in ons geval) voor de deur en dicht bij alle pretparken ( 15-20 minuten van Seaworld/Aquatica) Geboekt via Expedia. Op zaterdagavond de classic car optocht in Old Town wat op loop afstand lag.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •