Hoe verhoud Volcano Bay zich ten opzichte van de Disney parken? In 2013 een aantal keer naar Disney geweest (en we vonden Typhoon Lagoon toch wel het leukste) maar is het een beetje vergelijkbaar qua sfeer/glijbanen?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dank je voor reactie.
Kissimmee/Davenport 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010 en 2012
Hoe verhoud Volcano Bay zich ten opzichte van de Disney parken? In 2013 een aantal keer naar Disney geweest (en we vonden Typhoon Lagoon toch wel het leukste) maar is het een beetje vergelijkbaar qua sfeer/glijbanen?
Voor een goede indruk heeft de Tim Tracker (dagelijkse vlogs op youtube) veel filmpjes die je kan kijken. Hij is er laatst weer geweest.
Ah super, bedankt daar had ik zo 123 niet aan gedacht
Wij vonden het een erg leuk park, heel mooi aangelegd, maar het tapu tapu systeem en een aantal attracties hadden nog wat kinderziektes. Een paar keer dat een glijbaan een storing had. Daarnaast was het park vorig jaar in de zomer regelmatig ook helemaal vol, een enkele keer zelfs al om kwart over 9.
Kleine tegenvaller vandaag bij Volcano Bay. Er stond aangegeven dat het zijn capaciteit had bereikt, maar wij hebben multiday tickets, dus geen probleem. Verkeerd gedacht, alleen mensen met dagtickets mochten nog naar binnen. Wij dus niet!
Volgens de medewerkers hadden wij nog genoeg keus om andere dagen te gaan.
Dus niet...! Dit was onze laatste dag.... Vanmiddag nog eens terug om te kijken of we dan wel naar binnen mogen.