Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 108

Onderwerp: Ervaring met homeaway.nl/com

  1. Top | #31
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    We hebben de gok gewaagd en voor 4 woningen een offerte aangevraagd. Binnen nog geen paar uur voor alle vier de feedback dat de accomotatie niet meer beschikbaar is.
    pffffffff.... Slecht hoor, want als ik nu op de site kijk zijn die villa's nog steeds te boeken. Misschien willen ze het niet verhuren als ik maar voor 4 nachtjes langs kom....
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #32
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Alle 2 de huizen (zowel Cape Coral als Davenport) van onze vakantie van afgelopen maand geboekt via homeaway, allebei naar volle tevredenheid waarvan 1 van de 2 ook betaald via homeaway en dit ook zonder enig probleem.

  3. Top | #33
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Wij hebben ook twee huizen geboekt via Homeaway.nl, een in Cape Carol en een in Kissimmee. Beide huizen zijn ons goed bevallen, daarnaast via mail en whatsapp ook goed contact met de eigenaren. De eerste offerte aangevraagd via homeaway, daarna via de eigenaren zelf contact gehouden. We hadden voor beide plaatsen verschillende offertes aangevraagd en geen slechte ervaringen.

  4. Top | #34
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Wij hebben ook vaker accommodatie gevonden (en geboekt) via Homeaway (Florida en Parijs).
    Je hebt contact met de eigenaar zelf. Homeaway is een site waar eigenaren kunnen adverteren.
    Inderdaad heeft niet elke eigenaar zijn beschikbaarheidskalender up-to-date. Wij zochten voor komende februari een townhouse op Terra Verde voor slechts 3 nachten en kregen ook vaak bericht terug dat hun huis al verhuurd was, terwijl op hun advertentie het huis wel degelijk als beschikbaar stond. Ook wij hadden het idee dat eigenaren het niet graag voor zo kort verhuren.
    Ach ja, we hebben uiteindelijk iets heel leuks gevonden. Er is zó veel aanbod dat je altijd wel iets naar je gading vindt.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Wat ik niet helemaal begrijp, als je het niet voor 4 dagen wilt verhuren, zet dan op de site dat je alleen per week verhuurt :S
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  6. Top | #36
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Ja, dat snap ik ook niet want er staat eigenlijk altijd wel bij wat het minimum aantal nachten moet zijn.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #37
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Wij huren nooit anders dan bij Homeaway, dit al jaren. Zeer betrouwbaar omdat de huiseigenaren geregistreerd staan en beoordeeld kunnen worden door huurders.
    Zo kun je het kaf van het koren scheiden. Het kan natuurlijk best een keer tegenvallen maar het zijn mooie en prima huizen.
    In al die keren dat wij een villa via Homeaway gehuurd hebben was het slechts in 1 geval een (klein) beetje minder dan we gewend waren maar daar was de prijs dan ook naar.

    Meestal gaan de huren per week (minimaal) en in de populaire perioden 2 weken of 28 dagen. Per dag komt ook wel voor maar is wel beduidend minder. Ook wel logisch natuurlijk als je bedenkt dat je voor een paar dagen toch de hele villa dan weer moet (laten) schoonmaken. Maar goed dat is de keuze per eigenaar.

    Onderhandelen kun je proberen maar de huur prijzen liggen meestal wel vast. Soms wil een eigenaar je nog wel eens matsen met de tax, schoonmaakkosten of poolheating (let daar wel op of dat vermeld wordt in het totaalplaatje).

    Naast homeaway is er ook vbro.com (eigenlijk hetzelfde)

  8. Top | #38
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Wij hebben nu ook voor 't eerst via Homeaway.com gehuurd, aanbetaling gewoon met CC via de website van Homeaway. Ik voorzie geen problemen, contact met de eigenaar is goed.
    Alles wat je via internet besteld blijft een gok.

  9. Top | #39
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Wat ik wel altijd doe (of dat nu in Amerika is, Europa of andere delen van de wereld) is met Google Earth checken of het huis daadwerkelijk bestaat. Op die manier heb je gelijk een goede indruk van de straat en omgeving.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl

    Ja, ik ook! Al zegt dat nog niet veel natuurlijk, ik kan ook foto's van Funda.nl plukken en ze op homeaway zetten. Het blijft altijd een gok.... zelfs met recensies!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •