Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 101 tot 108 van de 108

Onderwerp: Ervaring met homeaway.nl/com

  1. Top | #101
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    Ik heb dat wel gedaan. Een gedeelte moest naar Florida en een gedeelte naar de Duitse rekening vd eigenaar. Had de beste man wel gegoogled.
    Maar eerlijk gezegd zat het me toch niet echt lekker. Deze zomer wel een appartement gehuurd met betaling via de site en volgend jaar toch maar via een organisatie.

  2. Top | #102
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    ...... alleen maar via de optie op de site zelf zodat je gebruik kunt maken van de betaal bescherming die ze bieden. Anders heb je weinig zekerheid vind ik zelf.
    Weet wel dat je voor die bescherming tegenwoordig fors in de buidel moet tasten. HomeAway rekent nu aan de reiziger voor elke boeking die via HomeAway-Payments wordt betaald een service fee die kan oplopen tot 8% van het totale bedrag, incl alle extra's en borg. Voorheen waren er alleen de cc-kosten en die namen wij als service voor onze rekening. Die nieuwe service fee kunnen wij echt niet voor onze rekening nemen en, zoals wij en andere eigenaren al zagen aankomen: het aantal aanvragen via HomeAway is fors teruggelopen.

  3. Top | #103
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    En hoe verhuur je nu je huis? Via andere sites?

  4. Top | #104
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    Yep, andere sites en eigen website. Overigens ook nog steeds via HomeAway, maar wij adviseren iedereen op een andere manier te betalen.
    Laatst gewijzigd door jastsali; 05-09-16 om 19:26.

  5. Top | #105
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    Ik betaal liever iets meer dan dat ik voor 100% van het bedrag risico loop omdat ik rechtstreeks bij een mij niet bekende eigenaar een flink bedrag op zijn/haar bankrekening stort.

    Maar ieder zijn voorkeur.

  6. Top | #106
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    Wij hebben via HomeAway een mooi appartement gevonden in Bradenton. De eigenaar heeft ons een goed bod gedaan. Los van de huurprijs, schoonmaakkosten, belastingen, moeten wij ook ongeveer 10% betalen aan HomeAway.
    Via onze reisorganisatie hebben we nu een aanbod gekregen, waarbij we op de totale reissom zo'n 200 euro meer kwijt zijn. Het gaat dan om hetzelfde appartementencomplex in Bradenton. Ik heb toch wel de neiging om voor de reisorganisatie te kiezen. Het scheelt wel 200 euro, maar het voelt wat veiliger aan. Ik vind het best spannend om via HomeAway te reserveren, ook al heb je dan zogenaamde betaalbescherming.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  7. Top | #107
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    Wij hebben een keer of vier via homeaway.com geboekt.
    Vorig jaar ook een appartement in Daytona, email verkeer ging redelijk, hoewel ik de man niet echt enthousiast vond, maar goed, we hebben de helft eerst betaald en 6 weken voor vertrek de andere helft.
    Zo'n week of 4 voor vertrek kijk ik nog eens bij Homeaway, om naar de mooie plaatjes te kijken, en zie tot mijn verbazing dat er een andere eigenaresse bij staat! compleet met fotootje en al, ik dacht aha, nu zijn we in de maling genomen, want die andere man heeft nu ons geld, en wij ook geen appartement.

    Gelijk gemaild naar de dame die nu bij de advertentie stond, alles was in orde, zij had het appartement gekocht van de vorige eigenaar, en alles bleef hetzelfde.
    Toch wel even opgelucht,de volgende keer ga ik toch weer boeken via Homeaway, goed, de kans zit erin dat je een keer opgelicht wordt, maar ik ben van mening dat er meer normale dan slechte mensen op de wereld rondlopen, en heb er wel vertrouwen in. ( vond het wel raar dat de vorige eigenaar ons niet even gemaild heeft)
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #108
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Ervaring met homeaway.nl/com

    Wij hebben inmiddels ook via HomeAway een appartement in Shorewalk/ Bradenton gereserveerd. De eerste aanbetaling heb ik van de week gedaan
    Ik heb tot nu toe goed contact gehad met de eigenaar. Ik heb hem gevraagd om wat over hemzelf te vertellen en dat heeft hij gedaan.
    Ik ben erg benieuwd. We moesten inderdaad wel wat extra kosten betalen aan HomeAway voor de betaalbescherming. Maar wij vonden het verder een goede deal, dus die extra kosten nemen me voor lief
    We hebben alleen nog geen vliegtickets en autohuur vastgelegd ....We hebben wel wat in optie staan hoor. Maar deze keer gaat alles anders blijkbaar. Ik hanteer niet echt een handige volgorde haha!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •