Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 108

Onderwerp: Ervaring met homeaway.nl/com

  1. Top | #71
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Onze ervaring is dat de meeste eigenaren in het vakantie seizoen weinig of niets met de prijs doen omdat zij gewoon het aantal boekingen per jaar met de gevraagde verhuurprijs moeten halen om de woning rendabel te houden. Er zijn op dit forum genoeg huis eigenaren die dit kunnen bevestigen.

    Wel hebben we de ervaring dat je als terugkerende huurder vaak iets extra's krijgt aangeboden. Het gevraagde tarief van $110 per nacht voor een huis, lijkt me een fair bedrag. Vergelijk het maar eens met een hotelkamer en welke ruimte je daarvoor krijgt.

    Natuurlijk wordt in een hotel alles schoongehouden tijdens je verblijf en je bed dagelijks opgemaakt :-)

    Maar je kunt natuurlijk altijd vragen aan de eigenaar wat er mogelijk is....
    Laatst gewijzigd door Moolenschotjes; 18-02-16 om 11:58.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  2. Top | #72
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Persoonlijk zal ik nooit onderhandelen over de prijs. De prijs van de woning staat voor mij gelijk aan het betalen van de vlucht of andere kosten. Daar valt ook niet over te onderhandelen (zullen Disney en Seaworld leuk vinden als we over de prijs willen onderhandelen ;D)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  3. Top | #73
    Stamgast mhagman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    in de buurt van Amsterdam, onder de rook van Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Zelfs gewoon vragen via de homeaway site naar wat de prijs wordt voor een bepaalde periode, levert in veel gevallen al een lagere prijs op dan op de site staat aangegeven, als er dan email contact volgt, kun je altijd een nog een poging wagen om wat verder te onderhandelen, zo hebben wij dit jaar de verwarming voor de jacuzzi gratis erbij gekregen en niet de prijs per nacht betaald die op homeway stond. Succes!

  4. Top | #74
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    Persoonlijk zal ik nooit onderhandelen over de prijs. De prijs van de woning staat voor mij gelijk aan het betalen van de vlucht of andere kosten. Daar valt ook niet over te onderhandelen (zullen Disney en Seaworld leuk vinden als we over de prijs willen onderhandelen ;D)
    Het verschil is dat er vaak juist wel over te onderhandelen valt en bij de andere zaken niet.

  5. Top | #75
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Altijd proberen hoor, nooit geschoten is altijd mis, toch?
    Ons hoogseizoen is hun laagseizoen. Geef bijvoorbeeld aan dat het boven je budget is en of ze bereid zijn korting te geven.
    soms geven ze pas korting als je de aanvraag afzegt, is mij al 2x overkomen, maar dan loop je ook het risico dat je niks hebt.
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  6. Top | #76
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Wij hebben 3x geboekt via Homeaway, gezegd dat we maar met twee personen zijn, en gevraagd naar de uiterste prijs, maar nog nooit korting gekregen.
    Misschien boeken wij ook populaire onderkomens, want wij hebben het gevoel dat als wij het niet boeken er 10 voor in de rij staan
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #77
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Wij hebben bij homeaway ook al verschillende keren korting gekregen. Was wel vaak in voor en naseizoen. Meestal ipv $100 voor $95,poolheat gratis en geen schoonmaakkosten omdat we maar met zijn tweeën zijn. Maar als we de prijs goed vinden voor wat ze bieden, doe ik niet zoveel moeite. En voor populaire villa's is het een stuk moeilijker. Die raken ze toch wel verhuurd en zijn dan ook de prijs wel waard. Maar ik laat het er niet vanaf hangen als ik een villa graag wil.

  8. Top | #78
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Het verschil is dat er vaak juist wel over te onderhandelen valt en bij de andere zaken niet.
    Dat is zowaar als je maar kan bedenken.
    Ik heb nu de eigenaar van de villa zelf aangeschreven, vorige keer via HomeAway, en zijn reactie was dat ik zelf een bod kon geven waar ik me prettig bij voelde. Ik kan je wel vertellen dat ik voor de 28 dagen dat we er zitten goedkoper uit zijn dan de vorige keer via HomeAway, we hebben alleen geen poolverwarming maar dit is eigen keus en we betalen net $ 70,-- p/n incl. tax en schoonmaak. O ja het is in SandyRidge en het is een 10 persoonsvilla en we zij met zijn 4en en we gaan de hele maand Oktober.

  9. Top | #79
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    Het is juist een soort van "sport" om te onderhandelen, ik vind dit wel leuk.
    Dit keer is het ook weer goed gelukt, maar ik ken de eigenaar ook dan wel persoonlijk, dat kan dan ook een voordeel zijn
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  10. Top | #80
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: onderhandelen over de prijs van een villa - homeaway.com

    onze keuze is gemaakt en we hebben gekozen voor een villa waar de eigenaar ons zelf al een discount gaf omdat we zo vroeg op voorhand al willen boeken.
    Nu betalen we 100$ per nacht ipv 120$ per nacht, mooi bedragje uitgespaard op 15 nachten



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •