Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Beste Value Resort in WDW

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Beste Value Resort in WDW

    Hallo iedereen,

    Wij zouden volgend jaar terug naar Disney World op vakantie willen gaan maar doordat we een klein beetje op ons budget moeten letten zouden we eens een Value Resort willen proberen en dan upgraden zodat we er een dining plan bij hebben... Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met de Value Resort en mij kunnen zeggen welke als beste uit de bus komt? Art of Animation heb ik ooit eens bezocht, erg mooi aangekleed maar lijkt mij toch iets te druk om te logeren. Ben vooral aan het twijfelen tussen Pop Century en All Star Movies.... Tips zijn welkom....

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Beste Value Resort

    AllEars heeft uitgebreide reviews van alle resorts: http://land.allears.net/reviewpost/showcat.php?cat=3 .
    Wellicht dat je daar al wat wijzer wordt?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Beste Value Resort

    En je wilt dus echt alleen in een Disney Resort? Als je op de centjes moet letten kun je beter ergens anders logeren lijkt me.

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Beste Value Resort

    .. en wellicht geen diningplan, maar of zelf wat maken of bij bijv, een buffetrestaurant gaan eten. ..........................

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Beste Value Resort

    We willen sowieso op Disney grondgebied blijven want dat is de hoofdreden van ons bezoek aan Orlando.... We huren dus ook geen auto en verplaatsen ons enkel met het Disney vervoer... En het Dining Plan nemen we er zeker bij omdat we veel character Dinings willen doen en dat dan dan echt wel voordeliger uitkomt... Plus nu is er een hele mooie actie via Disney UK... Het hoeft geen goedkope reis te worden, kan ook niet als je naar Disney gaat, maar de prijzen voor die deluxe hotels zijn momenteel niet van toepassing voor ons... Dus ik wou gewoon even enkel meningen over de value resorts omdat ik daar geen ervaring mee heb...

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Beste Value Resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    AllEars heeft uitgebreide reviews van alle resorts: http://land.allears.net/reviewpost/showcat.php?cat=3 .
    Wellicht dat je daar al wat wijzer wordt?
    Super, daar kan ik idd al heel wat mee doen, bedankt

  7. Top | #7
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Beste Value Resort

    Ik begrijp dat je op Disney grond wilt verblijven, maar een town home huren op kleine afstand is inclusief de huur van een auto vaak vele malen goedkoper. Het geeft je ook minder beperking waardoor je meer van Orlando en/of Florida kan zien dan Disney.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  8. Top | #8
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Beste Value Resort

    Wij hebben in caraibean resort , riverside en french quarter verbleven . Ik vond french quarter een dikke aanrader omdat het kleiner is en je de bus en boot kunt nemen .

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Beste Value Resort in WDW

    Wij hebben twee keer in Disney all star movies verbleven, laatste keer 2012. Met kinderen leuke accommodatie. Niet luxe, wel leuk aangekleed en laatste keer standaard een koelkast op de kamer en gratis WiFi. Housekeeping zorgt er telkens voor dat je prettig verrast binnenkomt. Doen leuke dingen met handoeken en aangekochte knuffels, leuk voor de kinderen. Kamer zijn niet erg groot maar voldoen prima. Goede bedden. Je hebt twee type kamers, de goedkopere liggen bij een algemeen thema, de duurdere bij toystory en andere bekende thema' s. Is wel leuker en in ons geval niet veel duurder. Je kunt net als bij andere ressorts een beker kopen die je bij het hoofdgebouw met selfservice restaurant, fastfood, heel het verblijf gratis kunt refillen. In dit hoofdgebouw zit de in- en uitcheck. Supervriendelijk en klantgericht. Er is een disneywinkel en nogmaals een fastfoodrestaurant waar je ook kunt ontbijten. Het is wel fijn een auto te hebben zodat je ook ergens anders naar toe kunt voor b.v. ontbijt. Er is een gratis disneyshuttle maar je kunt ook met auto gratis parkeren bij de parken zelf wat wij fijner vinden. Zeker na de vuurwerkshows kun je er erg lang over doen om terug te komen naar het resort. Lange wachtrijen bij de shuttles. Leuk hoofdzwembad aanwezig. Wel goed kijken voor je boekt, er zijn grote prijsverschillen. Wij hebben beide keren niet bij Disney zelf geboekt omdat dit veel duurder was. Ook tickets voor de parken los aangeschaft maar die werden bij incheck wel gekoppeld aan hotelkaart. Hoe dit nu werkt met de magicbands weet ik niet.
    Laatst gewijzigd door Esther43; 08-05-15 om 23:37.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard

    @cindy74;
    We zijn momenteel ook eens aan het kijken voor Coronado Springs, die ziet er ook wel heel mooi uit en is niet zo heel veel duurder dan de value resorts.... Heb je die al eens gedaan?

    @Esther43;
    Bedankt voor je reactie Esther! Dit zijn echt tips waar ik veel aan heb, is altijd leuk eens met iemand te spreken die er effectief gelogeerd heeft. We hebben momenteel ons oog laten vallen op het Coronado Springs Resort, blijkt niet zo veel duurder te zijn dan de value resorts en is een moderate.... Via de Uk site is het in ieder geval al heel wat goedkoper dan op de Amerikaanse site of via de reisbureaus.... En scheelt echt HEEL veel....

    @Iris02;
    Ja dat begrijp ik maar deze keer gaan we echt enkel en alleen voor Disney, dus een auto huren is echt niet nodig en we willen alleen al voor de sfeer op Disney grondgebied blijven. Plus een dining plan kan je enkel nemen als je in een Disney Resort verblijft.... Ik weet dat het sowieso duurder uitkomt maar dat heb ik er voor over...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-05-15 om 22:10. Reden: 1+1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •