Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: Motor huren en motorrijden in Florida

  1. Top | #1
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Motor huren en motorrijden in Florida

    Is er iemand hier op dit forum die ervaring heeft met het huren van een motor in Amerika? En daarnaast ook ervaring heeft met het rijden op een motor in florida (m.n. Orlando)?
    Toen ik vorig jaar in Orlando was heb ik niet zoveel motorrijders gezien nl. We hebben het idee om misschien een motor te gaan huren, zolang het maar niet al te duur is (>100 dollar p.d.) en t moet niet al te gevaarlijk zijn om daar op een motor te rijden.

    Gr
    Daan

  2. Top | #2
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Ik heb al menig poging gedaan om in Amerika op de motor te stappen. Helaas is de minimum prijs voor 1 dag huur rond de $100. Daar komen ook nog wat $ verzekering bij. Voor 1 a 2 dagen motor rijd je een week auto. Een dure liefhebberij dus.
    http://www.orlandoharley.com/rentals/rates/
    Harm

  3. Top | #3
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Ha motor rijders, helaas weet ik niets over de huurprijzen, maar zelf gebruik ik mijn motor zodra ik maar iets doe wat geen betrekking heeft tot mijn werk.
    Ik vind het heerlijk, en hoef niet meer te wachten op het mooie weer zoals ik dat in Nederland voor maanden moest doen.(ik ben een mooi weer rijder)
    Je ziet mij dus heel erg veel op de motor in Key West en dat gaat dus allemaal op het gemak.
    Ik ben persoonlijk van mening dat Nederlanders veiligere weggebruikers zijn dan amerikanen, vooral het links en rechts inhalen hier veroorzaakt nogal eens een klapper.
    Het zonder helm rijden is wel lekker, vaak zet ik hem toch op.
    Let op dat als je hier komt rijden en je gaat zonder helm dan moet je een bewijs bij je hebben dat je voor minimaal $10,000.00 health insurance hebt, maar dat zal geen probleem zijn voor nederlanders, maar wel het bewijs op zak hebben.

  4. Top | #4
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    HaHa
    Jij bent toch niet die ouwe “ “ kerel die op zijn Harley door Key West rijd met die Amerikaanse vlag achterop???
    De verzekering nekt je, voor de huur van zowel de Motor als de auto die je in Amerika huurd.
    Harm

  5. Top | #5
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Gelukkig niet, ik hoef niet zo nodig op blote voeten met een vogel op mijn schouder op mijn chrome Harley.
    Vaak rijdt hij nog met zijn vrouw achterop ook zonder schoenen.

    Hij is wel bekend dat zie je maar weer.

  6. Top | #6
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard

    Wij zagen deze kerel in December rijden, bedoelen jullie deze?



    Anthonie

    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Het plaatje komt hier wel door, maar ondanks de duidelijke aanwezigheid van de Stars & Stripes is dit niet de man op de Harley. Het is zelfs geen Harley, maar een zgn. Trike met, wel een mooie, keverachterkant.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Zo is het beter. Nee dat is niet de man die ik bedoel. Dit is een oude Volkswagen kever met een bestuurder in de kofferbak. Als je hem zo ziet lijkt het net of ie fietst, en met een beetje geluk zit Bush er in. :lol:
    Harm

  9. Top | #9

    Standaard Re: Huren motor en ervaring motorrijden in florida

    Even draadje weer opppakken.

    Ik heb een keer een Harley gehuurd bij Harley Orlando. Gaat allemaal erg soepel vergeleken met LA of Vegas.
    Ik ben nu op zoek naar een verhuurbedrijf in Kissimee of omgeving om een echte toerfiets (PAN ST 1300, FJR 1300 R1150 RT) te gaan huren.
    Want je moet echt wel een stukje van Orlando verwijderd zijn om wat mooie routes te kunnen rijden. Orlando is gewoon niks aan voor motorrijden.
    Volgens jaar wil ik een weekje gaan toeren langs de Atlantic naar South Carolina en dan terug langs de Golf van Mexico.

    Kent iemand een verhuurbedrijf die Honda, Yamaha of BMW's verhuurt??

    Dank op voorhand voor reacties.

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Huren motor en ervaring motorrijden in Florida

    Had je deze website al gevonden?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •