Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Reisschema Kikimeisje: oa. Fort Myers Beach, Cruise en Orlando, april 2016

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Kikimeisje: oa. Fort Myers Beach, Cruise en Orlando, april 2016

    Dit is ons plan... (UPDATE: Dit WAS ons plan.... We hebben inmiddels geboekt en het ziet er toch allemaal wat anders uit... Zie nieuwe schema in blauw)

    5/4 We willen vanaf Düsseldorf naar Fort Myers vliegen. Daar aangekomen halen we de huurauto op en rijden we naar Fort Myers Beach.
    6/4 Vandaag hebben we een hele dag op Fort Myers Beach te 'ervaren'.
    7/4 We vertrekken voor een 'Roadtrip' met eindbestemming Cocoa Beach. Onderweg stoppen we in Bradenton voor een bezoek aan een superschatting openluchtmuseum (Naam even kwijt, iets met 'manatee'), en we stoppen in Kissimmee voor een airboat ride.
    8/4 We leveren de huurauto in en schepen in voor onze Cruise: Port Canaveral - Aruba - Curacao - Grand Turk - Port Canaveral
    16/4 Na het ontschepen, halen we weer een huurauto op en brengen we mijn moeder en huisvriend Thijs naar St. Augustine. daar zullen we samen lunchen. daarna rijden wij naar Orlando.
    17/4 Mamma en Thijs vermaken zich in St, Augustine. Ze gaan waarschijnlijk veel per fiets op pad. Wij gaan in Orlando hoofdzakelijk shoppen op deze dag.
    18/4 Mamma en Thijs vermaken zich wederom in St, Augustine. Wij gaan in Orlando naar The Wizzarding World of Harry Potter (en als we er dan toch zijn, ook de rest van de Universal parken , voor zover we daar nog tijd voor hebben)
    19/4 We rijden in alle vroegte naar St. Augustine om daar met mamma en Thijs te ontbijten. Daarna kunnen zij ons St. Augustine laten zien.
    20/4 Op tijd de auto in naar Orlando Airport, huurauto inleveren en terugvlucht naar Düsseldorf.
    21/4 Aankomst

    Eigenlijk willen we langer gaan, maar door het onderuit gaan van de Euro, zit dat er niet in...

    7/4 We vliegen vanaf
    Düsseldorf naar Miami , halen onze huurauto op en rijden naar Hollywood (of nog iets noordelijker), Daar blijven we een nacht.
    8/4 Na een korte nacht vanwege de Jetlag (die nu wel goed uit komt), vertrekken we vroeg. Onderweg gaan we nog even van de snelweg af om te ontbijt. Aangekomen in Cocoa Beach leveren de huurauto in en laten we ons met de shuttle naar Port Canaveral brengen. Daar schepen we in voor onze Cruise: Port Canaveral - Aruba - Curacao - Grand Turk - Port Canaveral, op de Carnival Sunshine.
    16/4 Na het ontschepen, halen we weer een huurauto op en brengen we mijn moeder en huisvriend Thijs naar St. Augustine. Daar zullen we samen lunchen. daarna rijden wij naar Orlando.
    17/4 Mamma en Thijs vermaken zich in St, Augustine. Ze gaan waarschijnlijk veel per fiets op pad. Wij gaan in Orlando hoofdzakelijk shoppen op deze dag.
    18/4 Mamma en Thijs vermaken zich wederom in St, Augustine. Wij gaan in Orlando naar The Wizzarding World of Harry Potter (en als we er dan toch zijn, ook de rest van de Universal parken , voor zover we daar nog tijd voor hebben)
    19/4 We rijden in alle vroegte naar St. Augustine om daar met mamma en Thijs te ontbijten. Daarna kunnen zij ons St. Augustine laten zien.
    20/4 Op tijd de auto in om via een airboat ride in Kissimmee naar Fort Myers Beach te rijden. Daar blijven we nog drie nachten.
    23/4 Na het ontbijt stappen we in de auto naar Miami Airport. We leveren de huurauto in en vliegen weer terug naar Düsseldorf.

    24/4 Aankomst

    Door de meevallende vluchttijden en het feit dat AB elke dag van/naar Miami vliegt, hebben we er toch nog een dagje aan kunnen plakken
    Laatst gewijzigd door Kikimeisje; 01-05-15 om 21:14.
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: oa. Fort Myers Beach, Cruise en Orlando, april 2016

    Ik denk dat die dagen in St Augustine voor diegen daar zitten wel erg lang zijn. Het is een leuk stadje, maar ik zou er niet zoveel dagen doorbrengen.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: oa. Fort Myers Beach, Cruise en Orlando, april 2016

    Dank je voor je opmerking Blue_note. Mijn moeder en Thijs houden erg van Fietsen en zijn van plan ook een dag op de tweewieler te stappen... aan de rand van St. Augustine begint een fietsstrook naar St. Augustine Beach en dus gaan ze daar waarsch. heen.
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: oa. Fort Myers Beach, Cruise en Orlando, april 2016

    Je zegt dat je nu langer kan gaan t.o.v jullie eerste plan. Maar het eerste plan was 5-21 april en het nieuwe is van 7-21 april? Of zie ik iets over het hoofd?

  5. Top | #5

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: oa. Fort Myers Beach, Cruise en Orlando, april 2016

    Oeps, typevout!
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •