Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31

Onderwerp: Tickets boeken via Tix.nl

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Bij ons ook niet. Mijn zoontje heeft alleen een Europees ID. Ze gaven aan dat ik die maar door moest geven en minimaal 3 weken van te voren de aanpassing moest doorgeven, dus heb dat maar gedaan
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Niels heb jij nu wel de e-tickets gekregen dan, nadat je de identiteitskaart had doorgegeven?
    Vind het een vreemd verhaal, de API moet voor check-in worden voltooid. Tix.nl geeft er een eigen draai aan.

  3. Top | #23
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Wij hebben de e-tickets ook gewoon gekregen (en automatisch toegevoegd gekregen aan ons United account) zonder het paspoortverhaal ingevoerd te hebben bij Tix.
    Dat moet nog wel gebeuren, maar hoefde niet stante pede, werd ons verteld na een belletje met de uitstekende en behulpzame klantenservice van Tix.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #24
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Blijf het een vreemd verhaal vinden, heb vandaag wederom een herinneringsmail gekregen om de paspoortgegevens aan te vullen. Ook een reactie van Tix.nl, het hoeft idd niet direct maar wel uiterlijk 72 uur voor de vlucht.

    E-tickets komen binnen 15 dagen, ook al zo vreemd.
    Ik kan wel inloggen bij AA, maar niet bij BA; terwijl 3 vd 4 vluchten door BA worden uitgevoerd. Status van de tickets is volgens AA ook: unknown.

  5. Top | #25
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    wij hadden hier geen problemen mee, misschien omdat wij een account bij United hebben.

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Ik zou gewoon even met Tix bellen en het uitleggen.

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Ik kan met het reserveringsnummer dat in de mail van Tix.nl staat zowel bij AA als bij BA (bij mij ook 3 vd 4 vluchten BA) inloggen. Er staat bij AA (als ik ingelogd ben) nog een reserveringsnummer maar daar kan ik bij BA niets mee. Ik ben gewend met twee verschillende reserveringsnummers in te loggen (dus dat iedere maatschappij zijn eigen nummer heeft), nu voor het eerst niet nodig. Verder nog geen E tickets ontvangen maar al wel de paspoortgegevens doorgegeven. Ben bij andere verkopers gewend de E tickets gelijk te krijgen maar maak me nog geen zorgen op dit moment

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Heb even met BA gebeld, heb inmiddels een andere bevestigingscode gekregen en daarmee zie ik de vluchten wel. Ze zijn nog steeds niet confirmed vertelde het vrouwtje aan de telefoon mij.... geprobeert Tix.nl te bellen maar ik kreeg niemand aan de lijn; lijkt wel een soort ingesproken FAQ.

    BA vertelde mij overigens ook dat de vliegtickets wel geregistreerd waren, maar nog niet 'uitgegeven'. Zij adviseerde me dringend contact op te nemen met Tix omdat dit niet gebruikelijk is.
    Laatst gewijzigd door axzel; 06-08-15 om 20:42.

  9. Top | #29
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Ik denk dat je morgen of zaterdag even moet bellen met Tix. Wij hadden ook zoiets na na 1 telefoontje was alles geregeld.

  10. Top | #30
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Inmiddels zijn de e-tickets binnen en is alles confirmed! Vreemde gang van zaken, maar toch goed gekomen gelukkig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •