Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 164

Onderwerp: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

  1. Top | #31
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Dat is nog eens een prijs he... Zag ze donderdag ook opeens bij tix verschijnen, balen natuurlijk dat ik dinsdag al geboekt heb.

  2. Top | #32
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Kon het niet laten schieten. Vorige keer BA was nog beter, BRU-NYC en van Baltimore-DUS koste 333,- per persoon
    Wilde nu ook op een aanbieding wachten (voorkeur = Arke dreamliner), maar dit was zeker een goede prijs!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Wij hebben dezelfde vlucht geboekt Niels! Alleen gaan wij op 7 mei weer terug. Ik zag het tarief een paar dagen geleden en heb de vluchten gelijk vast gelegd. Eigenlijk wilden we een jaartje overslaan en naar Italie maar met zulke vluchtprijzen was de keus niet zo moeilijk 😀

  4. Top | #34
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Thanx Niels82! Ook maar geboekt voor juni volgend jaar. Voor ons ietsje duurder omdat we heen naar Vancouver vliegen en terug vanaf Orlando. Maar 530 euro pp vind ik een heel mooie prijs en dan ook nog goede vluchttijden. Natuurlijk de code voor het extra tientje korting ook gebruikt! Nu moeten we nog een vlucht van Vancouver naar Orlando. Iemand nog tips waar en wanneer we die het beste kunnen boeken?

  5. Top | #35
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Ook wij hebben geboekt, 3 t/m 17 mei 2016 voor omgerekend 473 euro p.p.
    Wel 1x lange overstap ( 4uur) op Heathrow, maar dat mag de pret niet drukken!

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    vraagje, ik boek meestal rechtstreeks bij BA. Maakt het verschil als ik via tix.nl boek? Kan je dan gewoon inloggen met de BA-inlog? en kan je je stoelen dan al vastleggen? Wij willen precies dezelfde vlucht volgend jaar in de meivakantie namelijk Moet je bij Tix.nl overigens alles direct betalen of ook aanbetalen net als bij BA?

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Het belangrijkste verschil is vaak de prijs. Ik boek waar de prijs het beste is. Je kan gewoon inloggen op de BA site. Stoelen vastleggen lukt niet altijd gelijk maar dat ligt waarschijnlijk niet aan BA want bij andere maatschappijen heb ik dat ook wel eens. Bij Tix.nl moet je alles direct betalen. Dat doe ik met tickets toch wel want dan weet ik dat de prijs niet meer veranderd.

  8. Top | #38
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Thanx Niels82! Ook maar geboekt voor juni volgend jaar. Voor ons ietsje duurder omdat we heen naar Vancouver vliegen en terug vanaf Orlando. Maar 530 euro pp vind ik een heel mooie prijs en dan ook nog goede vluchttijden. Natuurlijk de code voor het extra tientje korting ook gebruikt! Nu moeten we nog een vlucht van Vancouver naar Orlando. Iemand nog tips waar en wanneer we die het beste kunnen boeken?
    Hallo Mushu, ik gebruik altijd Chaser.nl en daar heb ik de volgende vluchten gevonde voor bijvoorbeeld 11 Juni:

    http://www.chaser.nl/zoekresultaten/...fnonstop=false

    En weer komt Tix.nl als goedkoopste uit de bus

  9. Top | #39

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Kan 1 van de moderatoren het laatste stukje wellicht verplaatsen naar het "Tix-Topic"?
    Het is best interessant namelijk voor volgende TIX boekers, maar doet voor dit topic (Vliegtickets 2016) verder weinig ter zake?

    Mod.Ta2 Gerrit; Inderdaad Niels, helemaal terecht. Vandaar dat de confirmed/ticketed discussie, over de procedures bij Tix.nl, verplaatst is naar het Tix-topic, en daar verder gereageerd kan worden. In dit topic gaan we weer door met de gevonden goedkope tickets.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 10-08-15 om 11:10.



  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: Expedia.nl
    d.d: 18-08-2015
    Periode: 22-4-2016 / 11-5-2016
    Route: AMS - MCO / MCO - AMS (overstap Londen Gatwick / reisduur heen: 13u45 reisduur terug: 10u35)
    Maatschappij: British Airways
    Aantal Personen: 3 (2V + 1K)
    Totaalprijs: €1359,45
    Opmerkingen: zie ik net op Tix.nl dat het nog € 30,00 goedkoper had gekund. Maar oké € 453,15 pp is toch een zeer mooie prijs.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •