Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Disney's Memory Maker

  1. Top | #11
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    De fotos die je via je magic band op de disneysite kunt zien zijn deze te koop ? Want ik kon ze op mijn iphone zien en kon ze zo kopieeren is dit normaal ?

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    46

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Met memory maker kun je de foto's downloaden in groot formaat (eventueel met leuke kaders etc.). Met kopieren is het mij nog nooit gelukt een "normale" fotoafmeting ervan af te kunnen drukken. Maar je kunt ze inderdaad wel kopieren van de site. Wij vonden de memory maker ook echt wel de moeite waard, zeker gezien het feit dat onze meereizende familie ook op ons account stond (in de mydisney app) en zij dus ook overal foto's van konden laten maken.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    de memory maker, is dit het zelfde systeem als de photopas in parijs? omdat in parijs deze maar 50 euro kost en de memory maker kost 169 dollar. Of heeft deze nog meer functies?

  4. Top | #14
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Ja het lijkt erop maar is uitgebreider en duurder omdat je het in alle parken kan gebruiken en er dus ook meer fotograven rondlopen.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Ik sta op het punt zaken te gaan boeken voor maart/april 2016 en zag dat als je via de Engelse Disney site de ultimate tickets koopt, je de Maker gratis krijgt. ..
    Laatst gewijzigd door flora45; 01-06-15 om 12:46. Reden: X

  6. Top | #16

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fam.Didam Bekijk Berichten
    Je krijgt bij de memory maker ook gewoon een pasje (thuisgestuurd indien je die vooraf besteld), die je aan je account koppelt. Dus hoeft niet perse aan een magic band.

    Wij hebben de memory maker nu ook en hebben er absoluut geen spijt van. Prachtige foto's van de kinderen en met het hele gezin zonder gehannes en gezeul met de goede fotocamera, vragen of iemand een foto van je wil maken enz. Ts miet goedkoop maar als je meerdere dagen naar WDW gaat haal je het er wel uit.
    Beste fam.Didam,

    Het is al een tijd geleden dat u op dit forum heeft geantwoord, echter kwam ik uw bericht tegen toen ik zelf via google naar informatie zocht.
    Volgende maand ga ik zelf naar WDW en ik zoek een Nederlandse uitleg van de Memory maker.
    Wat ik heb begrepen: Foto's gemaakt door de fotografen, kan je koppelen aan je account d.m.v. de app/en je toegangskaart van het park. Klopt dat?
    Je kan de foto's dan na een paar minuten op je account zien in de app. Als ik de foto's vervolgens bij thuiskomst wil downloaden, heb ik volgens mij de memory maker nodig, of kan ik deze fotos ook gratis downloaden?
    Zo niet, en ik moet de MM aanschaffen op voorhand is dit goedkoper... Hoe werkt dit dan?
    Wij hebben geen officieel Disney hotel maar zitten verder in Orlando i.v.m. andere bezienswaardigheden.
    Hoe lang heeft de MM erover gedaan om thuisgestuurd te worden?

    Ik kijk enorm uit naar een reactie van u. Bij voorbaat dank!

    Susan

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Memory Maker

    Je kan altijd gebruik maken van de PhotoPass. Je kan dan achteraf besluiten om 1 of meerdere foto's bij te bestellen als Photoprint of iets anders. Zie https://www.disneyphotopass.eu/ . Je ziet enkel een klein formaat met een watermerk.

    Met de Memory Maker kun je álle foto's in een groot digitaal formaat downloaden zonder watermerk. Deze kun je daarna zelf laten afdrukken, in een fotoboek verwerken of wat je maar wil.
    Je kan de Memory Maker online aanschaffen. Zie https://disneyworld.disney.go.com/en-eu/memory-maker/

    $199 als je het ter plaatse aanschaft. Per direct te gebruiken
    $169 als je het van te voren aanschaft. Toont geen foto's van de eerste 3 dagen na de aanschafdatum.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •