Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Reisschema Nyca: Florida, 1-17 mei 2015

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    10

    Standaard Reisschema Nyca: Florida, 1-17 mei 2015

    Nog maar een kleine 2 weken en dan gaan we. jahoeeee!!! autohuur is geregeld. (hoe uitgebreid moet je verzekering minimaal zijn?) alle hotels geregeld behalve nog in miami. kaartjes voor seaworld, aquatica en bushgardens onbeperkt voor 14 dagen, voor Disney world hebben we een apart kaartje voor magic kingdom gekocht. daarbij ook gratis 25 dollar kaarten voor Orlando of kissimee fun spot. Nog tips daarvoor? OOk hebben we groupon kaartjes voor de ballonvaart op downtown Disney. weet iemand of je de kaartjes voor seaworld nog kunt upgraden naar een discovery cove ticket mits plek is? mijn dochter wil graag met dolfijnen zwemmen geeft ze nu aan. Op de keys is het gelijk prijzig. achteraf hadden we beter gelijk discovery cove tickets kunnen kopen.

    1 mei vliegen naar Orlando, auto is gehuurd, overnachten in een huis in de sandy ridge community in davenport.
    2 mei smorgens ontbijt in restaurant cape may rest seaworld? aquatica? evt downtown Disney?
    3 mei aquatica? cape canaveral?
    4 mei ontbijt bij be our guest restaurant magic kingdom en dagje magic kingdom
    5 mei kelly park? fun spot?
    6 mei bush gardens?
    7 mei seaworld?
    8 mei vertrek naar fort myers pyramid chalets. (onderweg via st petesburg, evt little toot excursie en-of natuurparken onderweg)
    9 mei eilanden? fietsen?
    10 mei eilanden? naples?
    11 mei vertrek naar homestead, onderweg naples? uitstapjes everglades?
    12 mei key west
    13 mei key west fietsen huren?
    14 mei vertrek naar miami, onderweg vele stops?
    15 mei miami
    16 mei vertrek weer naar huis.

    Iemand nog tips en aanvullingen op ons schema? wij zijn trouwens met zijn vijven. kids zijn 3 dames van 9,8 en 4 jaar oud.

  2. Top | #2
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Reisschema Nyca: Florida, 1-17 mei 2015

    Als je over 2 weken vertrekt denk ik niet dat je nog voor Discovery cove kan boeken , maar aangezien je ook naar Key West gaat kom je langs Theatre of the sea ( https://theaterofthesea.com ) en daar kan je ook met dolfijnen zwemmen (ook met zeeleeuwen trouwens )



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •