Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Leeglopende banden huur auto's

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: leeg lopende banden huur auto's

    Ik heb ook een keer een huurauto gehad waarvan een band bleef leeglopen. Iedere dag bijpompen. Na een dag of 5 de auto omgeruild. Was geen probleem.

    Als je een auto omruilt vanwege een gebrek, of aan het einde van de huurperiode iets meldt, dan schrijven ze dat met een krijtstift op een zijraam. Dat was bij Alamo Orlando MCO zo. Of er daarna iets mee gedaan wordt weet is uiteraard niet.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: leeg lopende banden huur auto's

    Ook wij hebben dit al een aantal keer meegemaakt.
    Als het voor het eerst is gewoon even naar de WAWA voor tanken en een lekkere bak koffie en de banden even oppompen.
    Mocht het na enkele dagen de bandenspanning wederom te laag zijn gewoon weer terug naar de verhuurder en omwisselen.
    Doen ze totaal niet moeilijk over, tijdens onze laatste vakantie van 3 weken hebben wij 4 auto's gehad.

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    Sorry, maar zelf ga ik echt geen banden oppompen bij een huurauto, als er iets fout gaat (wat natuurlijk kan) dan heb ik pas een probleem, toch ?
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    ...dan ruil je de auto zeker ook om als de tank leeg is............
    Wat er bij het tanken allemaal niet fout kan gaan........................

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    Als mij iets 5 minuten werk kost en verklaarbaar is door temperatuur-wisselingen dan kies ik er toch liever voor om het zelf te doen. Gaat er uiteindelijk om wat het minste tijd kost.

    Maar goed, je weet nu dat het voor kan komen. En je weet de oplossing. Wat wil je nog meer horen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    Eigenlijk zoekt hij iemand die de band voor hem wil oppompen op zijn vakantie

  7. Top | #17
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    Omruilen doen ze idd nooit moeilijk over. Vorig jaar de auto na 1 dag geruild, omdat ik rugpijn van de stoel kreeg.
    Nooit bandenspanningsproblemen gehad, de laatste paar jaren hoef ik steeds minder terug te gaan naar de verhuurder om het een of ander.

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    Vorig jaar toch echt de auto moeten ruilen vanwege een band die leeg liep, kon hem toch echt niet opdruk houden. Zat namelijk een M8 bout in . Het kan me verder niets uit maken, het is net wat Njit zegt waarom al die verloren tijd als je het zelf in 5 minuten kan regelen.

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    Ik heb ook een keer een leeglopende band gehad, zat een spijker in.
    Dollar gebeld of ik hem ergens kon laten repareren of moest omruilen.
    Ze vroegen of ik ermee naar MO kon komen en dan omruilen.
    Ze zagen toen echter dat ik een Ford Crown Victoria (zo'n politiebak) had en ze wisten niet of die er stond.
    (Was trouwens een gratis upgrade van een compact of intermediate die ik gereserveerd had.)
    Ze belden terug, dat er binnen het uur een voor me klaar stond.
    Band even goed opgepompt en naar MCO.
    Kon met wat papierwerk zo van de een in de ander stappen.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 24-04-15 om 11:36.

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Leeglopende banden huur auto's

    Als je echt een lekke band hebt is dat ook geen enkel probleem, wij hebben dit al meermalen aan de hand gehad.

    Ook zijn we wel eens doorgereden met een spijker in de band aangezien de band zo langzaam leegliep dat we hem 1x per week iets op hoefde te pompen en ik daarvoor niet de moeite wilde nemen naar MCO te rijden. Bij het inleveren aangegeven en het werd meteen op het raam geschreven zodat het opgelost kon worden.

    Tja, en in het ergst geval moet je een keer een wiel wisselen, mits deze wel in de auto zit want het gebeurt geregeld dat deze er NIET in zitten. Altijd ff controleren net als de profieldiepte, want ook daar wordt niet opgelet bij de verhuur auto's.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •