Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Meet Anna & Elsa

  1. Top | #1
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Meet Anna & Elsa

    Vraagje: Is het de meet Anna & Elsa in Magic Kingdom de enige plaats waar je ze kan ontmoeten en op de foto?

    Mijn dochter heeft de Frozen-fever, maar ik ben nog niet bereid om 3u op een rij te staan voor 2min meet&greet-en-hier-is-je-foto-nr!

    Iemand nog tips/advies?
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    20

    Standaard Re: Meet Anna & Elsa

    hmmm dat zou ik ook wel willen weten...

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Meet Anna & Elsa

    Weet niet of er andere plekken zijn, maar volgens de site van Disneyworld is dit een attractie met fastpass. Ik adviseer je om een fastpass te regelen.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker dreamer's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    20

    Standaard Re: Meet Anna & Elsa

    Gisteren was de kortste wachttijd die we hiervoor gezien hebben 50 minuten (rond de middag en rond 20u). Misschien valt het nog wel mee als je gaat en geen fastpass meer hebt kunnen bemachtigen.
    Wij gaan vrijdag aanschuiven, ongeacht de wachttijd dan..
    Californië 1995 | New York 1996 | Californië 1998 | Australië 2000 | Boston & Canada 2001 | Californië 2003 | Australië 2005 | Californië 2015 | Florida 2015

  5. Top | #5
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Meet Anna & Elsa

    Ik heb in sommige blogs gelezen dat als je een character breakfast boekt bij Magic Kingdom op een dag waar er geen 'early hours' toegang is, dan ben je al in het park voor dat het opent en je kunt dus snel aansluiten voor de meet & greet van Anna & Elsa.

    Weet iemand hoe lang een character breakfast duurt? (ik heb alleen nog een tijd kunnen vinden op 8:20u :-s - de meet & greet start om 9:00u. Dit lijkt mij dus te weinig tijd?)
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Meet Anna & Elsa

    Die character breakfasten gaan vrij snel. Hangt er ook van af of je een buffet of tableservice hebt en of je net even pech hebt als de characters pauze houden (maar dat verwacht ik zo vroeg nog niet). Zorg dat je er eerder bent, Disney houdt geen tafel voor je vrij maar je krijgt de eerst volgende tafel die vrij komt. Dus als je 15 minuten eerder incheckt dan heb je kans ook eerder aan tafel te kunnen.
    En anders kun je een Disney Cruise gaan doen, daar zijn ook vaak mogelijkheden om Anna en Elsa te ontmoeten!

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    32

    Standaard Re: Meet Anna & Elsa

    Holandesa ik lees nu net dit topic, mijn oudste is ook besmet met hetzelfde virus .. Ik ben bang dat we er niet onderuit komen om toch gewoon die rij te pakken, fast pass was al niet meer mogelijk op de dagen dan we naar MK willen, succes!

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Meet Anna & Elsa

    Wij hadden mazzel dat het regende en we vroeg waren; we stonden een paar weken geleden nog geen half uur in de rij.
    M"n dochter vond het maar stom dat de tekenaars niet beter hun best hadden gedaan; ze leken niet
    Ons reisverslag op: http://swetsen.blogspot.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •