Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Vliegen met een baby

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Vliegen met een baby

    Hey,

    Even niet meer actief geweest op dit forum, want afgelopen jaar hebben we aan gezinsuitbreiding gedaan en was een Florida-reis dus geen optie.
    Dit jaar wel, meer nog: binnen enkele weken vertrekken we met United vanuit Zaventem, na tussenlanding in Washington, naar Orlando.

    Als ervaren Florida-ganger heb ik normaal weinig waarover ik me zorgen maak, maar met onze éénjarige dochter erbij, moet ik zeggen dat ik toch wat meer aan het stressen ben.
    Zo stel ik me de vraag:
    - hoe krijgen we babyvoeding aan boord (zowel de melk (poeder) als de glazen bokaaltjes met klaargemaakte maaltijden, als de glazen bokaaltjes fruitpap).
    - We hebben een stoel voor de dochter gereserveerd, maar zouden we daarvoor een kussen moeten meenemen?
    - eigenlijk nooit op gelet: maar waar ververs je een baby aan boord? Die WC-hokjes zijn aan de kleine kant, dus dat lijkt me niet de juiste plaats.

    Bij het huren van de wagen hebben we ook gevraagd voor een kinderzitje, wat zijn daar de ervaringen mee?

    Alvast bedankt,

    De rationeel denkende papa die nu even in paniek schiet

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Toen wij met onze tweeling de eerste keer gingen vliegen waren ze 9 maanden. We gingen toen op vakantie naar Tenerife, dus niet zo'n lange vlucht, maar toch.
    We hadden melkpoeder in die verdeelbakjes gedaan en flesjes water laten opwarmen door de stewardess voordat we gingen opstijgen. Tijdens het opstijgen de kids drinken gegeven zodat ze geen last van hun oren kregen, door het slikken 'klaren' ze hun oren. Verschonen deden wij gewoon op de stoelen op een verschoningsmatje, in de wc's is daar echt geen ruimte voor. Wellicht kan je voor de vlucht kant en klare potjes met maaltijd meenemen en een knijpfruitje. Onze ervaring is dat als je met kleine kinderen reist je dus wel eten en drinken tbv je kindje mee mag nemen. Maar voor de zekerheid zou je dit kunnen navragen bij het Vliegveld of de betreffende maatschappij!
    In ieder geval niet in paniek raken, uiteindelijk kom je hoe dan ook op de plaats van bestemming ;-) . Neem genoeg luiers, doekjes en 1 of 2 setjes schone kleding mee, je weet maar nooit. Wat speeltjes, koekjes en een knuffel. Iets herkenbaars van thuis. Succes met voorbereiden! Wij mogen over 2 weken aan onze eerste Florida avontuur beginnen :-)

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Allereerst gefeliciteerd.

    Babyvoedsel mag je gewoon meenemen aan boord alhoewel ik het van de glazen potjes niet zeker weet maar wellicht een ander wel. Water en het warm maken kan gewoon via de stewardessen geregeld worden. Neem in je ruimbagage ook voldoende melkpoeder mee voor de vakantie want de smaken zijn in Amerika toch anders en het is afwachten hoe je kind er op reageert en beter mee verlegen dan om verlegen.

    Wij hebben de kinderstoel gewoon meegenomen in het vliegtuig en daar de kleine ingezet, later namen we ook nog steeds de booster zit mee omdat ze dan beter bij het scherm konden om filmpjes te kijken. Let er wel op dat ze kunnen controleren of er een bepaalde code op de stoel staat want er moet een officieel goedkeuringscode op de stoel staan. Welke dat is kun je met google wel vinden. Gelukkig heb je wel gekozen voor een eigen stoel want zo'n lange vlucht met de kleine op schoot is geen pretje.

    Er is aan boord een toilet met de mogelijkheid de baby te verschonen en deze is iets groter dan de andere toiletten maar verwacht er niet al teveel ruimte. Maar velen zijn je voor gegaan en die is het ook gelukt dus moet het jou ook lukken.

    Belangrijk is te zorgen voor voldoende speeltjes en afleiding voor de kleine om te voorkomen dat ze gaan jengelen, want dat wil je als ouder niet tijdens de vlucht. Zorg er voor dat de kleine drinkt/eet tijdens opstijgen en dalen dat scheelt druk op de oortjes.

    En vooral natuurlijk zelf relaxed blijven, ook als ze de babymelk testen op drugs

  4. Top | #4
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Aanvullende info over vliegen met een baby kun je hier vinden op de site van United : https://www.united.com/web/en-US/con...s/default.aspx

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Wij zijn in 2013, toen onze dochter 8 maanden was, voor het eerst met haar gaan vliegen naar Orlando met United. Vlucht ging prima! Wij hadden kant en klare pakjes (te koop bij drogist e.d.) nutrillon mee genomen en pap en fruit flesjes (tevens in kartonnen verpakkingen). Dit is echt prima gegaan! Vorig jaar opnieuw gevlogen naar florida (toen was onze dochter 1 jaar en 6 maanden) ook toen géén problemen gehad. De verschoningsruimte zit in het toilet, is wel wat krap maar ook wel te verwachten. Al met al prima gegaan! Tevens hadden wij allemaal kleine goedkope cadeautjes gekocht waarvan zij iedere 2 uur een nieuw cadeautje uit mocht pakken waar zij dan wel weer even zoet mee was.

    Succes!

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dehillies Bekijk Berichten
    ... Maar voor de zekerheid zou je dit kunnen navragen bij het Vliegveld of de betreffende maatschappij!
    Dat hebben we geprobeerd, maar dan wordt United toch plots een stuk minder vriendelijk voor de klanten... "You have to check the website of TSA. Anything else I can help you with?"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dehillies Bekijk Berichten
    ...Wat speeltjes, koekjes en een knuffel. Iets herkenbaars van thuis.
    Dat hebben we al voorzien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dehillies Bekijk Berichten
    ... Wij mogen over 2 weken aan onze eerste Florida avontuur beginnen :-)
    Have fun & dank je wel voor de reactie.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    Allereerst gefeliciteerd.
    Dank je wel :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten
    ...En vooral natuurlijk zelf relaxed blijven, ook als ze de babymelk testen op drugs
    Dat kan je toch niet menen?

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Dat United je verwijst naar de TSA website is omdat de regels zo vaak veranderen dat onder ons gezegd ze het zelf vaak ook niet meer weten.
    En wat Anthon14 zegt, gebeurt inderdaad regelmatig... maar niets om je over op te winden.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Iemand toevallig ervaring met dit:
    http://www.kidstravelservice.nl/prod...-cares-harnas/
    Het vermijdt alleszins dat we met een autostoel moeten gaan knoeien, waarvan we dan nog niet zeker zijn of die goed is voor de vlucht...

  10. Top | #10
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met een Baby (United)

    Als je dit voor in de auto in de US wilt gaan gebruiken zeg ik niet doen.
    Het is beter om een goedgekeurd écht stoeltje te gebruiken.
    In het vliegtuig is een ander verhaal... maar dan zit het kind nog steeds erg laag.
    Moet je ook nog eens met een stoelverhoger gaan slepen,
    bovendien kun je bij sommige stoelen niets om de leuningen doen.
    Dus eigenlijk zeg ik... een beetje zonde van het geld.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •