Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 29 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 285

Onderwerp: Kerstmis / Oud en nieuw in Florida

  1. Top | #201
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    Shoppen, vanaf 05.00 uur 's ochtends zijn de winkels al open.

  2. Top | #202
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    Blue springs state park is echt zooo mooi, we zijn er vorige maand (voorjaarsvak.) geweest ..
    dus het zal met kerst afvallen, al hoe wel mijn moeder er dan bij is, en het wel zeker is dat ze daar van zal genieten
    we hebben daar ook de boat tour gedaan (geweldig) en vele manatees gezien

    shoppen, o daar hou ik niet van, vind een paar uur voor vertrek naar huis meer dan voldoende
    en aangezien mijn moeder zowat winkel verslaafd is, brengt dat heel veel ergernis bij de rest van het gezelschap
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #203
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    Ik zou ook voor shoppen gaan, maar ben shopaholic
    Even zonder gekheid, wat heerlijk, DC op 1e Kerstdag! Ik zou dan 2e Kerstdag lekker een statepark bezoeken, Blue Springs is prachtig, maar er zijn nog veel mooie.
    Wellicht ook maar een keer rond kerst naar Florida, hou niet van kerst, en dat is zwak uitgedrukt, en daar heb je maar 1 dag, hoe heerlijk haha!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #204
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    In de buurt van Rotterdam...en Haines city FL
    Berichten
    45

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    Inderdaad is alles gewoon open op tweede kerstdag en er is genoeg te doen rondom Orlando. Wel eens in Celebration geweest rond kerst? Leuk om eens rond te lopen: de huizen zijn prachtig versierd, bij het centrale deel is een soort schaatsbaantje van ijs gemaakt waar elk kwartier een " sneeuw" (sop) naar beneden komt vallen. Grappig! Zeker als je een foto maakt en dan daarna een heerlijk ijsje gaat eten in de ijssalon in de winkelstraat. Eventueel te combineren met een bezoek aan het Gaylord palms hotel, ook prachtig ingericht in kerstsfeer, met een mooie tuin binnen met krokodillen en een show die gratis is te bezoeken. Ook is er elk jaar een ijssculpturen tentoonstelling. Dat hebben wij 1 keer gedaan maar vond ik vrij duur, en koud. Bezoek aan celebration en gaylord palms is gratis.

  5. Top | #205
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    we hebben Celebration al eens bezocht ,maar dat was in een meivakantie, het word na 7x Florida reizen..nu de eerste keer met Kerst
    ik had wel al wat gelezen over Celebration in de kerstperiode, maar niet echt verder meer bij stil gestaan
    Gaylord palms die staat al op het to-do lijstje , Ik heb daar nu Celebration aan toegevoegd ,je hebt me overtuigd WendyFL

    wat Bleu springs state park betreft , ik was wel aan het twijfelen om er nog eens heel te gaan
    ik vind het er prachtig .. nu jullie eigenlijk dat ook allemaal opperen voor een bezoek.. ben ik toch geneigd het nogmaals in te plannen dit jaar

    wat Disney betreft heb ik de crowd calendar erbij gepakt..

    wat ik nu al heb ..

    dag 0 Amsterdam -> Jacksonville
    dag 1 St.Augustine met overnachting
    dag 2 St. Augustine ->Ocala national forest (black bear scenic byway)-> Orlando
    dag 3
    dag 4 Magic kingdom (wishes dessertbuffet)
    dag 5 Epcot
    dag 6 Discovery cove (met of zonder dolphin swim ..moet ik nog even over nadenken word ons 8e x waarvan 4x met dolphinswim)
    dag 7 Deleon springs state park/ avond Celebrations
    dag 8 Seaworld
    dag 9 Hollywood studio`s ( fantasmic dinner package)
    dag 10 Gaylord palms /shoppen ( -> nachtvlucht Amsterdam)

    rest mij nog een volledige dag in te vullen ... ben al blij te weten dat ze maar 1 kerstdag kennen!
    kijken of er nog meer tips binnenkomen, anders zet ik op die dag toch het BL. springs SP
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 26-03-15 om 10:45.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #206
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: wat te doen op 2de kerstdag

    Celebration is in die periode idd erg leuk, ook al omdat veel huizen uitbundig verlicht zijn voor kerst.
    En een "sneeuwfoto" in de korte broek is altijd grappig .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #207
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Kerst 2015

    Heeft er toevallig ook iemand ervaring met zwemmen met manatee's in december??
    Of is dit in deze periode niet mogelijk?

  8. Top | #208
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Kerst 2015

    Wij zijn vorig jaar geweest in december, je moet dan echt wel een dag uitzoeken dat de zon schijnt, in het water is het goed te doen maar als je eruit gaat is het prettig als de zon schijnt om je op te warmen.

  9. Top | #209
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Kerst 2015

    In ieder geval zijn er in die periode volop manatees!
    Als je er niet mee zou kunnen zwemmen, kun je ze wel op vele plaatsen zien, zoals bij Blue Spring State park of het Manatee Viewing center in Tampa.

  10. Top | #210
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Kerst 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    In ieder geval zijn er in die periode volop manatees!
    Als je er niet mee zou kunnen zwemmen, kun je ze wel op vele plaatsen zien, zoals bij Blue Spring State park of het Manatee Viewing center in Tampa.
    bedankt voor de reacties, maar als je er wel mee wil zwemmen wat adviseren jullie dan?
    we waren al bang dat de manetees dan vertrokken waren ivm de temp.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •