Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Hoeveel kilo .....

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Hoeveel kilo .....

    Dan ben ik de ongunstige uitzondering. Ik kom maar zo 7 kilo aan in 3 weken USA.
    Laatste keer 10 dagen Florida toch ook wel 3 a 4 kilo. Ik heb me er bij neergelegd en ga na de vakantie weer hard aan de slag. Ik ontzeg me iig niets, dat mag duidelijk zijn.

  2. Top | #12
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hoeveel kilo .....

    Ik ben ook altijd bang dat ik zwaarder terug kom, maar ook ik kom meestal iets lichter terug. Veel beweging en zweten. Als we uit eten gaan neem ik meestal iets van gegrilde kip. Tussendoor nemen we best veel ijs en chips. Veel restaurants hebben inderdaad speciale menu's met minder caloriën. Gewoon lekker genieten dus.

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Hoeveel kilo .....

    Ik heb juist in Amerika dat ik weinig aandacht hoef te besteden aan het aantal Kcal die ik binnenkrijg.
    Ik doe vrij serieus aan bodybuilding (tot een bepaalde grootte) en let dagelijks op mijn voeding. In NL is nog wel eens lastig om de benodigde Kcal's en voedingsstoffen binnen te krijgen, de 3 weekjes in Amerika hoef ik er niet op te letten, daar lukt het altijd wel

  4. Top | #14
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hoeveel kilo .....

    Meestal kom ik niets aan of bijv 3kg lichter terug, maar aangezien ik de afgelopen paar maanden iets van 14kg ben afgevallen door anders te eten naast mijn beweging, ben ik dit keer door gewoon lekker te vreten in Amerika, 1kg aangekomen. Niet boeiend, dit is er binnen een mum van tijd weer af, want zoals ik in Amerika eet, eet ik nooit in NL.
    Heb weinig tussendoortjes genomen, maar de maaltijden zelf zijn gewoon enorm of enorm vullend, waardoor je echt uren door kan zonder honger te hebben. Zo hebben we bijv. ontbeten om 10u en kregen we pas trek in de lunch rond 16u en gingen we maar weer avondeten rond 21.30u oid.

    Nu dus weer op het eten letten, een rondje fietsen en die kilo is weg voor ik er erg in heb. Eigenlijk niet noemenswaardig dus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •