Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Even voorstellen: Reffel

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    Noord - Brabant
    Berichten
    16

    Standaard Even voorstellen: Reffel

    Hoi,
    ik ben Reffel, bijna 40 en bijna 12,5 jaar getrouwd!
    moeder van 2 prachtige dochters, 6 & 8 jaar!

    Omdat we 12,5 jaar getrouwd zijn gaan we onszelf en onze dochters
    verwennen met een 17-daagse vakantie naar Florida! Vertrek 2 April a.s.
    We tellen de dagen af.... De meiden al, laat staan ik: met m'n vliegangst......?!
    voor ons de eerste keer dat we naar de USA gaan, al veel verre reizen gemaakt maar nog nooit dit prachtige land aangedaan.

    ik ga snel lezen naar jullie tips/verhalen, ben ontzettend benieuwd!

  2. Top | #2
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Even voorstellen : Reffel

    Welkom Reffel!

    Je vindt op dit forum vast veel ideetjes en tips voor jullie reis! Alvast veel plezier !!
    Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    Noord - Brabant
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even voorstellen : Reffel

    Dankjewel!!!!
    vind het nu al leuk!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Even voorstellen : Reffel

    Hi Reffel, met reisverslagen lezen kom je al een heel eind, maar pas op voor het virus.....
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Even voorstellen : Reffel

    Welkom reffel. Van florida kan ik je nog niks vertellen aangezien wij in mei ook voor het eerst heengaan. En je vliegangst ..... Tja daar heb ik jaren heel veel last van ondervonden. Heden ten dagen vind ik het nog wel enigszins spannend maar niet meer dan dat. Kijk er tegenwoordig juist naar uit. Het is uiteraard voor een ieder verschillend maar mij heeft een cursus , wat boeken en een paar gesprekken met luchtvaart deskundige heel erg geholpen. Ik heb het vliegtuig nooit laten staan maar het was een kwelling voor jaren. Probeer je angst aan te pakken met hulp ! HET IS HET WAARD en vergroot je vakantie plezier.

    tot slot.... Voor jouw en je naast een super fijne vakantie gewenst. Enjoy
    gr Ferry

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Even voorstellen : Reffel

    Welkom op het forum. De vakantie komt er nu snel aan. Veel plezier met de voorbereidingen op dit forum.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Locatie
    Noord - Brabant
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even voorstellen : Reffel

    Esther, is het zo erg dat virus??? Mijn man en ik zijn al beetje Amerikaans aangelegd, allebei rijden we een oude en nieuwe Amerikaanse auto
    En willen ook niet meer anders trouwens! Ben zo ontzettend benieuwd naar onze reis, kan bijna niet meer wachten!
    Ferry, Ook ik vindt vliegen ontzettend spannend..... maar durf weer in te stappen! Heb jarenlang het vliegen vermeden, totdat de huwelijksreis uitgezicht moest worden :-P
    Vroeger, van kinds af aan altijd (ver) gevlogen, nooit bang geweest! Na een trip na Jamaica, 1999, tijdens de terugvlucht hebben we van de 9 uur vliegen de stawardessen hooguit maar een half uurtje gezien! Na het opstijgen en de eerste ronde voor wat drinken, begon het toestel zo te schudden.... stewardessen moesten terug keren naar stoelen en bleven daar vast gegordeld zitten tot we geland waren op Schiphol..... Verschrikkelijk was het! Dus tientallen goede, fijne ervaringen en 1 hele slechte en meteen nooit meer ingestapt! We zijn in 2003 getrouwd, en wilde absoluut naar een echte honeymoon-bestemming.... Dus ben toen bij VALK de vliegangst-cursus gaan volgen.... en dat heeft bij mij erg goed zijn werk gedaan! Ik vond vliegen bijna weer leuk
    Dus huwelijksreis is ook naar de Malediven gegaan!!! En nu.... ben moeder geworden, je hebt verantwoordelijkheid over 2 dochters, denk dat dat mij ook weer beetje "bang" maakt... er zal ze toch niks overkomen...!??!? Maar goed, we gaan met ons 4-tjes aftellen...... nog 16 dagen en dan: USA here we come!!!!
    Wolf ik geniet van al jullie verhalen en tips: super!!!

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Even voorstellen: Reffel

    Fijn te lezen en te horen.... Succes. Gr fer

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Even voorstellen: Reffel

    Welkom op het forum!
    Wat Esther zegt klopt, Amerika is verslavend... Succes met de voorbereidingen, en vliegangst daar kan ik je niet mee helpen. Maar ik moet zeggen ik haal bij de huisarts altijd een inslaper zodat ik zo min mogelijk van de reis mee krijg...Vind ik erg fijn. Ik zou zeggen lees lekker reisverslagen van iedereen om in de stemming te komen en dat aftellen in zo gebeurd...

  10. Top | #10
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Even voorstellen: Reffel

    Welkom op het forum en wat een heerlijk vooruitzicht hè......gelukkig ben je al gewaarschuwd voor de prettige verslaving die kan volgen . Veel plezier met de verdere voorbereidingen!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •