Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 35

Onderwerp: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Tomenvalesca ... Wij zijn ook disney fan ! Vaak met kerst in Parijs geweest... Geweldige sfeer

    holandesa... Jurassic park staat ook op mijn lijstje !

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Met grote voorsprong op 1: Universal IOA/Studios.Geweldige parken met misschien wel de beste attracties van de wereld; Harry Potter and the Forbidden Journey, Escape from Gringotts, Hulk, Spiderman, Transformers. Ook de events zoals Halloween Horror nights zijn van ongekend niveau.

    gedeeld 2e en 3e plek Seaworld en Buschgardens. Ik kan niet echt kiezen welke ik nu leuker vind. Beide parken hebben geweldige attracties ( Manta, Falcon's Fury, Journey to Atlantis, Montu, etc) en combineren dat met dieren. Hou je meer van shows, dan is Seaworld een betere keuze. Als je meer van achtbanen en landdieren houdt, dan is Busch Gardens een must.

    Eervolle vermelding voor Epcot. Voor ons het favoriete Disney park. Ook het Disney park met het minste aan "Disney Magic". Maar de variëteit in dit park is enorm! Geweldig mooi vuurwerk, hele goede attracties ( Soarin' , Test Track, Nemo. En we kunnen ons ook altijd prima vermaken in de weinig populaire Living with the land ). Ook vind je in EPCOT één van de grootste aquariums ter wereld.
    De World Showcase is ook iets unieks.
    Laatst gewijzigd door Patrick; 14-03-15 om 18:26.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    het aller leukste blijft voor mij toch het Magic Kingdom
    het meest relaxte Discovery cove
    verder zijn toch echt alle parken LEUK !!, zou niet weten hoe mijn lijstje in te vullen
    mij krijgen ze overal wel binnen in Orlando (zolang het the Holyland niet is ..lijkt me vreselijk)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #24
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Magic kingdom hoor je toch altijd naar voren komen !

  5. Top | #25
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Jeetje dat is moeilijk kiezen.....

    Toch met stip op 1 !! Discovery Cove. !! Heerlijk zn relax dag en genieten van al het moois daar.

    Op 2: SeaWorld.....
    Tja op 3: Busch Gardens..... De Disney Parken, Universal, en alles wat ik vergeet.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Dilbeek (België)
    Berichten
    23

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    1. Busch Gardens: Voor ons zonder enige twijfel de nummer 1. Super mooi park!! Het is vooral de afwisseling tussen het dieren- en pretpark dat het leuk maakt. Het is ook een park voor zowel groot als klein, de allerkleinsten kunnen hen gangen gaan in het 'Sesame Street' gedeelte, de grotere in één van de vele coasters (aanrader is de SheiKra). En dan is er nog de ‘Serengeti Safari’ die je tot vlak bij de giraffen, neushorens en andere dieren brengt. Super gewoon.

    2.Sea World; Net zoals bij Busch Gardens is het de combinatie van dier- en attractiepark dat het leuk maakt. Ook de shows zijn adembenemend (vooral die met de dolfijnen “Blue Horizon” en die met de Orka Shamu “One Ocean”). Eveneens kan je hier mega rollercoasters vinden, mijn favoriet is de ‘Manta’.

    3. Magic Kingdom; Dit was eerder een hoogtepunt voor mijn dochter van vier :-) persoonlijk ben ik niet zo’n Disney fan, maar ja… op je vakantie moet je wat geven en nemen :-)· Kinderen zullen hier steeds de tijd van hun leven beleven. Wel moet je hier geen mega attracties verwachten zoals in Busch, Sea World of IOA. Ook moet je hier rekening houden met meer volk dan in de niet-Disney parken, maar je hebt wel de Fast-Pass natuurlijk.

    Voila.. dit was mijn top drie, hopelijk ben je er iets mee :-)
    Laatst gewijzigd door vbosstb; 05-04-15 om 10:33.

  7. Top | #27
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Leuk om je ervaring te delen met ons ... Dank je

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbosstb Bekijk Berichten

    3. Magic Kingdom; Dit was eerder een hoogtepunt voor mijn dochter van vier :-) persoonlijk ben ik niet zo’n Disney fan, maar ja… op je vakantie moet je wat geven en nemen :-)· Kinderen zullen hier steeds de tijd van hun leven beleven. Wel moet je hier geen mega attracties verwachten zoals in Busch, Sea World of IOA. Ook moet je hier rekening houden met meer volk dan in de niet-Disney parken, maar je hebt wel de Fast-Pass natuurlijk.
    Welke mega attracties heb je het precies over dan?

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Dilbeek (België)
    Berichten
    23

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wehave Bekijk Berichten
    Welke mega attracties heb je het precies over dan?
    Om er enkel te noemen...Manta, Kraken, Cheetah Hunt, SheiKra, Gwazi, Kumba, Montu, Falcon's Fury,…

  10. Top | #30
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Top 3 mooiste, leukste pretparken van Florida en waarom ?

    Onze top drie is:

    1: Magic Kingdom

    2: Busch Gardens

    3: Seaworld

    Als echte Disney fans staat Magic Kingdom voor ons op 1. De combinatie dieren met achtbanen heeft ervoor gezorgd dat we Busch Gardens en SeaWorld op 2 en 3 hebben gezet. Maar de keuze was moeilijk want ook de andere Disney parken zijn bij ons favoriet!
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •