Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 32 van de 32

Onderwerp: Attracties

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    46

    Standaard Re: attracties

    Ik ben een enorm watje wat achtbanen en dingen die hard gaan en draaien betreft. 3D rides vind ik prima, omdat de bewegingen daar meestal niet heftig zijn en ik bij stukken waar het lijkt of je enorm naar beneden stort ofzo mijn ogen dicht kan doen Maar als de bewegingen echt heftig zijn (draaiend of erg hard) dan doe ik het echt in mijn broek en word er ook letterlijk doodziek van.
    Ik heb al youtube filmpjes bekeken, maar kom er toch niet helemaal achter hoe ik Harry Potter and The Forbidden Journey nou moet inschatten. Zijn het met name de beelden die het heftig maken (en is dat gevoel dus weg als je je ogen dicht doet) of is de rit op zich ook echt een achtbaan rit?
    Indien ik het te heftig vind, is het dan mogelijk om wel de wachtrij mee te doen (die schijnt ook erg mooi te zijn), maar dan bij aankomst bij de karretjes af te haken (meteen door naar uitgang), terwijl de rest van ons gezin wel de rit doet?
    www.edmobama2014.wordpress.com
    - 2014 Rondje LV - SF- LA - LV
    - 2015 van Denver naar LV
    - 2016 Rondje Miami incl de staten Georgia, N-Carolina, S-Carolina, Tennessee

  2. Top | #32
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: attracties

    Het is geen achtbaan, maar wel redelijk heftig. De wachtrij kan je ook los doen (Castle tour) En je kan bij de karren meteen doorlopen naar de exit .Maar je weet pas of je het heftig vindt als je er in bent geweest Het is iig een hele mooie attractie!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •