Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: Attracties

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Attracties

    Hallo allemaal, Ik ben helaas een echte bangerik wat betreft achtbanen. Ik wil absoluut niet over de kop of van hoge hellingen af(vind zon boomstammenbaan enorm eng) Ik kan wel tegen snelle wendingen en schudden. Nu wil ik graag weten is de attractie van Harry Potter dan te doen? Ik wil deze zo graag meemaken.De 8 banen die je duidelijk op plaatjes kunt zien kan ik zelf wel beoordelen, maar die je niet van buitenaf kunt zien die bedoel ik. Niet alleen die van Harry Potter maar ook andere. Ik ben ooit in tower of terror geweest en het is niet overdreven, maar dacht echt dat mijn hart het zou begeven. Graag wil ik van te voren weten wat wel en niet kan voor mij. Heb al op website gekeken en reisverslagen gelezen, maar weet het nog niet. Wie kan mij helpen? Bedankt

  2. Top | #2
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: attracties

    ik ga ook niet in achtbanen die over de kop gaan ...
    maar heb beide potter attracties gedaan .. de forbidden journey zelfs vaker
    en tja of dat voor jou geschikt is.. het is heftig..
    daar kan ik niet over oordelen, of je wel of niet..
    ik stap ook vaak met lood in mijn schoenen een wachtrij in..
    ik heb van Potter geen spijt... en belangrijkste ..ik heb het overleefd..
    Disney vind ik allemaal prima, maar in Universal bedank ik meer dan regelmatig om mee te gaan
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: attracties

    Forbidden Journey is een simulator op een bewegend karretje. Zeg maar een grote robot-arm op rails.



    Het is een unieke attractie die zeker de eerste keer intimiderend kan overkomen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: attracties

    de trein tussen de Dragon Alley en Hogwards is gewoon relaxed,,,
    ik denk dat je gewoon niet na moet denken en het je moet laten overkomen..
    de beide attracties zijn echt TE MOOI als je Potterfan bent om verstek te laten gaan
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #5
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: attracties

    Ook ik ben een enorm watje wat achtbanen betreft en ga zelfs niet in boomstammen ivm de val . The forbidden Journey vond ik echter geweldig!! Mochten de beelden een beetje te heftig zijn dan doe je gewoon je ogen dicht....de 2e keer doe je dat al niet meer. Gringotts heb ik niet gedaan omdat de wachttijden erg lang waren en omdat er stond dat het een "high speed rollercoaster" was en dan haak ik meteen af......

  6. Top | #6
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: attracties

    Ook ik sta doodsangsten uit in achtbanen etc. Heb ook forbidden journey gedaan en nog nooit zo hard, op mijn 51ste, om mijn moeder geroepen! Was voor mij een gevalletje van nooit meer. Spider-Man vind ik echter helemaal te gek.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: attracties

    Ben nu al bang haha Jose vond je de beelden eng of de bewegingen? Ik vind erg eng als je van hellingen afgaat zoals boomstammen of 8 banen.Schudden en bewegen vind ik ok, denk ik

  8. Top | #8
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: attracties

    grappig Jose .. ik vind spiderman ..echt he-le-maal niks brrr
    ik ga er elke keer wel weer in hoor... maar vraag me dan ook weer direct af WHY? zo ook met Transformers
    Potter kan ik prima handelen ,gewoon om dat hij zo mooi is vergeet ik de rest van wat er gebeurt..
    hier kun je hem zien https://www.youtube.com/watch?v=0h6nInv4RY4
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: attracties

    Filmpje geeft je niet echt een goed beeld van de attractie zelf.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: attracties

    Nou Angela, ik heb geen film gezien had mijn ogen dicht. Ik vond het heel heftig hoor.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •